PM11s3 vraagprijs €2400,-

Gestart door xander32, september 10, 2013, 10:16:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


jowa

Eerst je Ushers verkopen, de Glennies aanschaffen en dan gaan sparen voor de PM11S3  :evil:  :wink:

Verder herken ik dat gevoel wel als er weer iets moois voorbij kom als deze versterker: hebbe, hebbe, hebbe  :kwijl:
Gelukkig kan ik dat gevoel steeds beter onderdrukken, ben nu echt heel te vreden met m'n set-up. Wat dat betreft ben ik nog steeds verbaasd wat de OCOS doet in de set.

Alleen nog eens gaan kijken naar betere video streaming mogelijkheden  clown1  8-)

pameijer

Citaat van: jowa op september 10, 2013, 11:02:33
Eerst je Ushers verkopen, de Glennies aanschaffen en dan gaan sparen voor de PM11S3  :evil:  :wink:

Verder herken ik dat gevoel wel als er weer iets moois voorbij kom als deze versterker: hebbe, hebbe, hebbe  :kwijl:
Gelukkig kan ik dat gevoel steeds beter onderdrukken, ben nu echt heel te vreden met m'n set-up. Wat dat betreft ben ik nog steeds verbaasd wat de OCOS doet in de set.

Alleen nog eens gaan kijken naar betere video streaming mogelijkheden  clown1  8-)

Wat doet de OCOS dan? En wat is het eigenlijk?  :-o
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

jowa

Handleiding Google: OCOS Cable    :-D









Ik heb de VDH The Inspiration luidspreker kabell vervangen door OCOS Cable en dat bleek in mijn set-up verschil uit te maken.
Ik heb het hier niet over detailtjes hier of mega verschillen daar.
Ik merk dat ik als er muziek op staat er eerder voor ga zitten dan met de VDH's in place.
De set nodigt meer uit om te luisteren.

O ja, als je naar de handtekening had gekeken, had je kunnen deduceren dat het iets is tussen de versterker en de luiidspreker  :wink:


pameijer

Citaat van: jowa op september 10, 2013, 12:12:29
Handleiding Google: OCOS Cable    :-D









Ik heb de VDH The Inspiration luidspreker kabell vervangen door OCOS Cable en dat bleek in mijn set-up verschil uit te maken.
Ik heb het hier niet over detailtjes hier of mega verschillen daar.
Ik merk dat ik als er muziek op staat er eerder voor ga zitten dan met de VDH's in place.
De set nodigt meer uit om te luisteren.

O ja, als je naar de handtekening had gekeken, had je kunnen deduceren dat het iets is tussen de versterker en de luiidspreker  :wink:

Was lui.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

xander32

Citaat van: jowa op september 10, 2013, 11:02:33
Eerst je Ushers verkopen, de Glennies aanschaffen en dan gaan sparen voor de PM11S3  :evil:  :wink:

Verder herken ik dat gevoel wel als er weer iets moois voorbij kom als deze versterker: hebbe, hebbe, hebbe  :kwijl:

... nu ff niet  :-).

Madhouse

Koop jij die PM11S3, koop ik jouw PM15S2  :-D
Ik adverteer op http://www.hifi-markt.nl, jij ook?

QuattroNL

Mooi ding hoor maar de prijs houdt mij 100% tegen (al zal ie het best waard zijn).
Dus sorry Roy, ook mijn PM15S2 komt niet beschikbaar  8-)
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

RoGEK

Roy, gewoon een PM15S1 kopen.. Die kosten toch niet  de wereld?
Kwa geluid maakt het weinig uit tussen de s1 en de s2..
Tenzij je zwart wil... Dan is er maar een keuze.
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

Madhouse

Er is maar 1 kleur voor apparatuur en dat is zwart :-D

Moet dus een S2-LE worden :wink:
Ik adverteer op http://www.hifi-markt.nl, jij ook?

RoGEK

Citaat van: Madhouse op september 10, 2013, 19:36:03
Er is maar 1 kleur voor apparatuur en dat is zwart :-D

Moet dus een S2-LE worden :wink:

Die instelling had ik ook totdat ik de keuze pm15 of pm ki lite moest maken..
Tis bij mij ivm budget dus maar een zilvere  pm15s1 geworden en de SA erop aangepast.

Maar zonder twijfel vind ik zwart ook mooier als zilver....
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

Madhouse

Ik heb ook nog een zwarte UD5005 en wil die eigenlijk niet vervangen dus dan maar een zwarte. Een Marantz KI Pearl is ook een optie, maar die zijn nauwelijks vindbaar.
Ik adverteer op http://www.hifi-markt.nl, jij ook?

thanatos

Citaat van: QuattroNL op september 10, 2013, 14:47:32
Mooi ding hoor maar de prijs houdt mij 100% tegen (al zal ie het best waard zijn).
Dus sorry Roy, ook mijn PM15S2 komt niet beschikbaar  8-)

Nou voor de prijs is het een koopje.. advies €3999,- zeg daadwerkelijke verkoop met wat onderhandelen €3500,- vraag me af waarvoor hij hem gekocht heeft en waar dat hij na 4 maanden alweer voor €2400,- te koop staat. Niemand schrijft in zo'n korte tijd dat bedrag af op een versterker.

Ik vind het een koopje voor dat bedrag.. Gek eigenlijk dat hij er al een paar weken mee aan het leuren is...

xander32

Nieuw zelfs al te verkrijgen voor duidelijk onder de drie mille bij een sponsor van het buurforum :wink:.

thanatos

Ja ben er bekend mee. Hij zit ver onder de prijzen af en toe heb ik het idee.