Finale electrostaat

Gestart door Rob46, augustus 24, 2013, 17:23:29

Vorige topic - Volgende topic

Rob46

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Rob46

cz79

Dat en Martin Logan vond ik elke keer dat ik ze heb gehoord mooier, zit je ook nog steeds met onderhoud

cz79

Je hebt voor de Martin Logan wel een versterker nodig met wat reserve, dipjes tot 1.2 Ohm zijn niet heel erg gek

JohnWx

Citaat van: Rob46 op augustus 24, 2013, 22:00:24
.

Dat is wel een issue  :yes:

In Almere zit een bedrijf die onderhoud doet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Merk is Final en niet Finale :-D

Onderhoud kost ergens tussen de 400 en 700 euro? Geloof niet dat het een mooie vervanger is van je huidige speakers

JohnWx

Whisper.nl

Citaat van: Rob46 op augustus 24, 2013, 17:23:29
Iemand ervaring(en) mee?

Yep de 1.4 een paar maanden in huis gehad.

Demo van Maarten Smits (de bouwer).

Toen aangesloten op een Van de Medevoort MA 220 .Harman Kardon cd 7600 MK II.

Ik was onder de indruk. Poeh wat een mooie sound zetten die dingen neer  HB

Mijn partner was ook (negatief) onder de indruk. "die joekels komen hier niet in huis"

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx