Hemelvaart

Gestart door jwx, mei 09, 2013, 11:47:54

Vorige topic - Volgende topic

JohnWx

Jezus is opgevaren naar boven als hij dit zou lezen is hij blij ook 

Gaat over netwerk kabels  clown1 en zelfs dat de voeding van de router klank bepalend kan zijn

Ik ga vanaf nu niet meer zondigen

http://jplay.eu/forum/computer-audio/ethernet-cat-5-or-6-cables-influence-on-sound-quality./
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Cornelis1921

Citaat van: John Wx op mei 09, 2013, 11:47:54
Jezus is opgevaren naar boven als hij dit zou lezen is hij blij ook 

Gaat over netwerk kabels  clown1 en zelfs dat de voeding van de router klank bepalend kan zijn

Ik ga vanaf nu niet meer zondigen

http://jplay.eu/forum/computer-audio/ethernet-cat-5-or-6-cables-influence-on-sound-quality./
Sound is a still a mystery to me, just like the resurrection of our Lord Saveour Jesus Christ the Nazarenian: blessed are the ignorant for them shall Kingdom come. And to speak with Kenny: redemption is near! As long as you buy marantz. :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

wat voor voeding heb jij Cor ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

renes59

Dit is ook weer zo'n gezocht verhaal. Is er geen probleem dan wordt er wel gezocht. Soms heeft men de oplossing voor een probleem maar het probleem is er nog niet, dan wordt er een probleem gemaakt. Straks gaan er mensen verhuizen om stroom te krijgen van een bepaalde centrale omdat die wel heel goed klinkt.
Er zijn mensen die horen alles. Ik behoor daar niet bij, er zijn nu éénmaal hoorders en niet-hoorders.  Mensen die alles horen zijn duurder uit, het kan altijd beter en men wil dan ook beter. Er wordt vergeten dat de grote beperkende factor de oren zijn, die werken niet mee, daar zijn grenzen aan verbonden.
Echt hemelvaart, daar geloof ik ook niet in.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

JohnWx

Citaat van: renes59 op mei 09, 2013, 12:50:14
Dit is ook weer zo'n gezocht verhaal. Is er geen probleem dan wordt er wel gezocht. Soms heeft men de oplossing voor een probleem maar het probleem is er nog niet, dan wordt er een probleem gemaakt. Straks gaan er mensen verhuizen om stroom te krijgen van een bepaalde centrale omdat die wel heel goed klinkt.
Er zijn mensen die horen alles. Ik behoor daar niet bij, er zijn nu éénmaal hoorders en niet-hoorders.  Mensen die alles horen zijn duurder uit, het kan altijd beter en men wil dan ook beter. Er wordt vergeten dat de grote beperkende factor de oren zijn, die werken niet mee, daar zijn grenzen aan verbonden.
Echt hemelvaart, daar geloof ik ook niet in.
geloof eerder in de Hemelvaart   :-D

Cornelis1921

Citaat van: John Wx op mei 09, 2013, 12:34:58
Gebakken lucht, John. :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

renes59

Vooral als in de voedingskabel een kern zit met gebakken lucht.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

JohnWx

Citaat van: renes59 op mei 10, 2013, 11:35:20
Vooral als in de voedingskabel een kern zit met gebakken lucht.

met ferriet of los zand  :lol:

renes59

Dan heb je het helemaal voor elkaar en een tiptop geluid.

Cornelis1921

Citaat van: John Wx op mei 09, 2013, 12:34:58
Ik was wij dit antwoord even vergeten dat ik met een audioforum te maken had; ik was op dat moment meer met mijn hoofd bij het fouragement. :oops: redface notworthy

Maus

Zonder het topic gelezen te hebben; als je je router lostrekt heb je geen geluid meer dus in zekere zin hebben ze gelijk ;D

JohnWx

Citaat van: Maus op mei 10, 2013, 18:51:08
Zonder het topic gelezen te hebben; als je je router lostrekt heb je geen geluid meer dus in zekere zin hebben ze gelijk ;D

:schater: