HDMI Output probleem

Gestart door robbedoes, november 10, 2010, 16:00:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vlearmoes

Waarom toch telkens ressetten   er wordt ergens een fout gemaakt met instellingen
1.1 1.2  heeft er niets mee van doen

op je AB moet je natuurlijk wel de juiste bron kiezen(dubbel klikken)  of die nou op ingang 1 of 2 zit
de SR moet daar naar toe
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

robbedoes

#16
Heb net een raar probleem op mijn SR4002. Heb de receiver afgesloten en verplaatst jn de woonkamer. Heb alleen de subwoofer los gehaald. Vervolgens de receiver aangesloten op mijn nieuwe tv en mediaplayer.

Het probleem is dat de receiver aan geeft dat alleen de linker en rechterspeaker aan zijn. Het rare is dat er wel geluid uit de overige speakers komen. Heb echt geen flauw idee hoe ik dit probleem kan oplossen of waar het is.

Wat ik nog kan proberen is vanmiddag de hdmi kabel verwisselen. Heb namelijk een nieuwe gebruikt die in de doos zat. Verder zit het probleem niet in de content. Heb verschillende films met dolby geprobeerd maar zie nog steeds maar twee boxen op de display.

Edit: Probleem zit waarschijnlijk in de nieuwe mediaspeler. Tijdens films kijken zag ik namelijk nog geen rood lampje van dolby surround. Als mijn oude mediaspeler het wel doet weet ik waar het probleem ligt.