Tannoy D700

Gestart door Rob46, februari 03, 2013, 11:12:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob46

Ik zag een paar Tannoy's D700 voorbij komen. In één van de woofers een scheurtje maar dat blijkt volgens de deskundige alleen het optische minder te maken. Verder technisch helemaal top.

Iemand ervaring(en) met deze luidsprekers?


JohnWx

Citaat van: Rob46 op februari 03, 2013, 11:12:31
Ik zag een paar Tannoy's D700 voorbij komen. In één van de woofers een scheurtje maar dat blijkt volgens de deskundige alleen het optische minder te maken. Verder technisch helemaal top.

Iemand ervaring(en) met deze luidsprekers?

als ik het geld had zou ik ze blind kunnen kopen


zit scheurtje in de rand of in de conus

heb zelf de D300 en 500 gehad in me erg wilde wissel periode bij POL
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Rob46

Citaat van: John Wx op februari 03, 2013, 12:25:39
als ik het geld had zou ik ze blind kunnen kopen


zit scheurtje in de rand of in de conus

heb zelf de D300 en 500 gehad in me erg wilde wissel periode bij POL

Er zit een klein scheurtje van ongeveer 3cm in de conus. De (foam)randen blijken nog in uitstekende staat te zijn. Eerste eigenaar, audiofiel en de kasten zien er geheel gaaf uit. Blijkt volgens zeggen geen effect gehoormatig te hebben. Speakers blijken een zeer los, diep, fraai ingespeeld geluid te geven..... :yes:

JohnWx

Citaat van: Rob46 op februari 03, 2013, 14:13:45
Er zit een klein scheurtje van ongeveer 3cm in de conus. De (foam)randen blijken nog in uitstekende staat te zijn. Eerste eigenaar, audiofiel en de kasten zien er geheel gaaf uit. Blijkt volgens zeggen geen effect gehoormatig te hebben. Speakers blijken een zeer los, diep, fraai ingespeeld geluid te geven..... :yes:

zag ze staan bij die hifiwinkel alleen donkere foto

maar je kan info vragen hoezo een scheurtje het beste te lijmen / plakken of niet bij Audiolab
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

3 centimeter vind ik geen klein scheurtje. 


--Verstuurd zonder netwerk--

JohnWx

Citaat van: marvin op februari 03, 2013, 21:01:41
3 centimeter vind ik geen klein scheurtje. 


--Verstuurd zonder netwerk--

heb ik ruimte over  :schater:


als het een nette scheur is  8-) maar zo een raffelende effe Simson bandenplak
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.