Hoogst belachelijke prijzen die ik daar lees , het hoogste bedrag ligt rond de 23.000 euro .
Volslagen belachelijk .
Deze uitvoering kost rond de 9000 euro .

Als je gaat kijken wat er aan materiaal in zit verwerkt zou het hoogstens rond de 3000 euro mogen kosten volgens mijn mening , dat is als ik hem als luxe meubelstuk beschouwd .
Maar het probleem is dat het geen meubelstuk betreft maar audio gerelateerd is , en dan kun je je knip open trekken helaas .
Als ditzelfde ding door Ikea gebouwd zou woren kocht je hem voor rond de 1500 euro denk ik met dezelfde technische noviteiten erin verwerkt .

Het probleem van de trillingen e.d. waar het hier omgaat kun je ook heel simpel oplossen met ontkoppelings spullen onder je versterker en cd speler .
De meeste kennen vast wel de African blackwood blokjes , masterbase , Qudraspire , vibrapod , enzofoort .
In princiepe doe je hier hetzelfde mee , alleen zal dan wel het werkings princiepe behoorlijk afwijken lijkt mij .
Met dit grote verschil dat die door mij aangehaalde producten vrijwel geen zak kosten vergeleken met dat heel veel te dure audiorack .
En deze producten werken allemaal kan ik beamen uit eigen ervaring , heb alleen geen ervaring met vibrapod opgedaan .
Groeten EDWIN B