Transformator 510 (M)

Gestart door Ruud arkink, december 20, 2025, 09:16:28

Vorige topic - Volgende topic

Ruud arkink

Hallo, hierbij mijn eerste topic. Om maar met de deur in huis te vallen. Sinds kort ben ik in het bezit van een 510M versterker. Deze doet het goed, alleen is er in het verleden ooit een andere transformator in geplaatst. Deze voldoet niet helemaal aan de originele specificaties. De spanning ligt op 108v ipv de gespecificeerde 127v.
Ik zou de versterker graag weer in originele staat maken. Of in ieder geval volgens specificaties.
Is er iemand die me kan helpen aan een transformator voor een 510 of een 510M? Primaire spanning 230v.
Of heeft iemand een adres om een custom made transformator te laten maken?
Alvast bedankt voor jullie input.

mountainbiker

Citaat van: Ruud arkink op december 20, 2025, 09:16:28Hallo, hierbij mijn eerste topic. Om maar met de deur in huis te vallen. Sinds kort ben ik in het bezit van een 510M versterker. Deze doet het goed, alleen is er in het verleden ooit een andere transformator in geplaatst. Deze voldoet niet helemaal aan de originele specificaties. De spanning ligt op 108v ipv de gespecificeerde 127v.
Ik zou de versterker graag weer in originele staat maken. Of in ieder geval volgens specificaties.
Is er iemand die me kan helpen aan een transformator voor een 510 of een 510M? Primaire spanning 230v.
Of heeft iemand een adres om een custom made transformator te laten maken?
Alvast bedankt voor jullie input.
Hier misschien? https://www.amplimo.nl
versterker NAD D3020
Kef Q300
Denon pma1500AE