Goedemiddag, sinds gisteren ben ik in het bezit gekomen van een Marantz CD50n en een Model 50. Mijn vorige set bestond uit een Marantz CD6006 en PM6006. Wat mij direct in vergelijking opviel, is het ontbreken van b.v. tracktitels in het display van de CD50n bij het afspelen van een cd. Ik dacht eerst dat ik wellicht een instelling of iets dergelijks niet had ingeschakeld. Kon echter niets vinden en na het lezen van de handleiding (online) vreesde ik het ergste. Ik heb hierop contact gezocht met de klantenservice van Marantz. Hun reactie was dat dit een "beperking" is van dit apparaat en dat dit niet geldt voor andere bronnen (zoals bijvoorbeeld internetradio of USB). Laat nu net de cd mijn primaire geluidsmedium zijn. Ik ben toch wel een beetje teleurgesteld, zeker gezien de prijs. Dit betekent niet voor mij dat ik nu de hele set ga terugsturen, maar het verbaast mij wel. Ik ben echter dan wel nieuwsgierig naar wat die "beperking" is. Deze uitleg kreeg ik namelijk niet van Marantz. Weet iemand van jullie wellicht hoe dit zit? Bij voorbaat dank!