Vandaag komt Rob hier en gaan we eens kijken wat we uit de set kunnen halen en eens wat Atmos tracks er doorheen jassen
Ik ben wel achter een probleem gekomen met de Edifier (hoogte front) speakers, doordat deze ook ingezet worde als zijnde main speakers tijdens het mainstream TV kijken onthoud deze niet de ingestelde volume per ingang, zo zijn deze aan de Rotel aangesloten via line in (1) en optical van de TV het gevolg is dan dat ik de volume met regelmaat aan moet passen waardoor het zinloos is om de speakerlevels in te stellen.
Wanneer ik een passende eindversterker heb voor de front height speakers dan gaan de Edifier's naar de werkkamer en worden vervangen door de Def tech D7 die ik nu toch over heb.
De Edifier's die ik als 2e height speakers heb mogen daar wel blijven, althans tot het moment dat ik een 2e set Def tech D7 of D9 kan scoren.
Ik sta nu dus op het punt om te gaan voor een 2 kanaals eindversterker en dan later een 2e erbij te kopen of ik kijk uit naar een 4 kanaals versterker om voor de toekomst wat minder apparaten te hebben staan.