ATMOS bijeenkomst

Gestart door Stadium III, november 05, 2024, 18:31:00

Vorige topic - Volgende topic

Stadium III

Heren

Naar weer wat gelezen te hebben lijkt me het leuk om eens bij een surround liefhebber te gaan luisteren .
Ik lees hier veel verschillende dingen die ik wel boeiend vind om eens in real life te bespreken en zo ook eens waar nodig aan te passen ,niet dat ik de al heiligen ben maar zoveel mensen zoveel wensen

Naar peiling heeft Marco hier ook wel oren naar dus wie nog meer ?
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

TurboMarco

Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, D9, D7 Behringer A800, Edifier R1800 ,subs: REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Velocity-Seas-Hypex 8+10

5.1.4

Philips 75PUS8303

Marvin

Weet eigenlijk niet of ik behoefte heb aan een Atmos meeting.
Het draait hier naar volle tevredenheid, wil helemaal niet dat er iemand aan gaat frommelen.  :schater:
En om nu bij een ander allemaal fragmentjes en test blu-rays te gaan beluisteren, ik weet het niet. 
Maar misschien schiet de animo nog omhoog, elkaar weer eens zien kan natuurlijk geen kwaad.

RHK

:gp:  Het is een mooi iniatief, ik laat echter de gelegenheid even voorbij gaan.
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

WilliamB

Citaat van: Stadium III op november 05, 2024, 18:31:00Heren

Naar weer wat gelezen te hebben lijkt me het leuk om eens bij een surround liefhebber te gaan luisteren .
Ik lees hier veel verschillende dingen die ik wel boeiend vind om eens in real life te bespreken en zo ook eens waar nodig aan te passen ,niet dat ik de al heiligen ben maar zoveel mensen zoveel wensen

Naar peiling heeft Marco hier ook wel oren naar dus wie nog meer ?
Ik heb goede ervaringen met Rob. Oude HT sets in Vinkel en Schijndel waren door hem goed afgeregeld. HB
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Marvin

Ja als iemand het idee heeft wat hulp nodig te hebben, dan zal Rob dat vast wel kunnen.
Maar de 4 tot 5 man die in de surround topics reageren, acht ik daar zelf ook wel toe in staat.
Maar gooi eens wat data's en locaties, als ik vrij ben is het misschien wel leuk elkaar weer eens te zien.