Verschil tussen XT en XT32 is niet schokkend.
XT32 gebruikt meer "punten" of resolutie wat op papier een beter resultaat moet geven.
Een beetje zoals beeld, het vergelijk tussen 1080P opgeschaald naar 4K (XT) en origineel 4K (XT32).
In de praktijk zal je niet veel van merken tussen XT en 32, misschien dat het in een vergelijk iets anders zal klinken, maar de een is niet echt beter dan de ander.
Jij praat over 5 a 6 meetpunten, beide krijgen de beste resultaten met 8 meetpunten.
Alhoewel ik zelf geen echt groot verschil kan waarnemen tussen 3 of 8 meetpunten.....
Metingen dienen wel binnen de 50-60cm van de vorig meetpunt te zijn, en op vaste plekken.
Iedere 10cm verschil in meetplaats tov van een vorige meting, geeft verschil.
Die "brommende" bass heb ik geen last van, ook geen sub (op dit moment) en mijn kef R5 speakers doen het LFE deel, probleemloos, en ze staan maar 10cm van de muur, met 2 bassreflex poorten aan de achterzijde per speaker !
Staat soms Dynamic EQ aan ? (die staat namelijk altijd AAN na een Audyssey run)
Zo ja, uitzetten svp.
De Pre-sets staan los van Audyssey, dat bepaald de gebruiker wel of niet.
Ik weet alleen niet hoe jij aan 199,00 komt voor XT32, er is geen upgrade mogelijkheid tussen XT en XT32.
De stap van de C60 naar een XT32 versie, is de C40, maar dat kost geen 199,00 ......
Het zou dus gewoon goed moeten gaan als je 8 meetplekken gebruikt.
Er zit verder geen (hoorbaar) verschil tussen de app en de AVR versie, behalve dat ik wat hogere cross-overs krijg op de sataliet speakers met de app.