Hallo forummers,
Even een tussentijdse reactie.
Het laag is er, niet heel erg heftig maar wel wat meer dan bij de AE2. Voor de rest is het denk toch heel erg wennen aan het geluid van deze Tannoy.
Ik werk thuis dus laat de speaker van 's morgens 07:00 uur tot ver in de middag spelen om er toch zeker van te zijn dat deze zijn/haar inspeel uren er op heeft zitten.
Als je de AE2 gewend bent, dan ben je denk ik wel verwent. M.u.v. het diepste laag, is de AE2 perfect in de weergave en dat is natuurlijk ook waar deze speaker als studio monitor voor ontworpen is. Het wordt mij toch wel steeds meer duidelijk hoe bijzonder deze AE2 is.
Met dat AE2 geluid in mijn achterhoofd, is het toch een beetje "gekleurd" luisteren naar deze hele mooie Tannoy speakers. En begrijp mij niet verkeerd, ik vind deze speaker goed klinken en ga daar nog heel veel uren naar luisteren en zal denk ik ook nog een beetje aan de juiste plaatsing moeten werken maar dat komt goed.
Ik ga nog een keer, samen met mijn Katharina, een A - B vergelijking doen, ook zij is kritisch in haar oordeel dus dat komt wel goed.
Wordt vervolgd.
Groeten,
Marcel