hallo heren,
ben nu een paar weken bezig met uit te proberen wat ik het mooiste vind klinken onder mijn canton vento's......ik heb een stoeptegel en granieten tegels geprobeerd.....en bij nbeide hoorde ik wel het verschil ten opzichte van niets onder de speakers te hebben.....de bas is strakker en blijft dat bij een hoger volume, terwijl bij gewoon op de vloer staan ging het dan boomen......en de details zijn ook mooier........echter 1 probleem.....zowel mijn vrouw als ikzelf vonden het oerlelijk staan.
Ik dus verder op zoek wat dan te doen......veel gelezen en in wat winkels advies gevraagd.....soundcare superspikes kwam er uit.....door sommige bejubeld en door sommige verguisd.....maar dat is altijd bij dit soort onderwerpen.
Ik kon op
HIfi.nl een setje 2e hands kopen en heb dat dus gedaan.......nou mensen mijn verwachtingen zijn overtroffen.......net zon mooie bas en detail als bij die tegels onder mijn speakers(volgens mij zelfs nog iets mooier,maar kan ook zijn dat ik het wil horen)......echt goed gewoon en het staat ook nog eens mooi onder je speaker.
Heb gisterenavond een luistersessie gedaan en hier zit een happy mens.
gr cheese