Hallo forummers,
Hier nog even een update m.b.t. de NA6005. Ik heb deze opgehaald in Ridderkerk en kwam daar binnen bij een audio liefhebber.
Mijn bek viel open wat ik daar hoorde, hij had de NA nog aangesloten staan om te kunnen demonstreren dat alles naar behoren werkte maar de set waar dit op afgespeeld werd, was fenomenaal.
Het was een kleine woonkamer waar men redelijk dicht op de speakers zat (ca. 2 meter), dat zal ook geleid hebben waardoor het zo direct en goed klinkt.
Waar hebben we het hier over, de versterking werd gedaan door een Roksan Kandy K2 en de weergave werd verzorgd door ProAc Studio 150 luidsprekers. Geen extreem dure set maar wat kwam daar een mooi geluid uit.
Hij had zelf ooit een Marantz PM14 gehad tot een vriend van hem langskwam met een Roksan versterker. Het verschil in geluid was volgens hem een dik gordijn wat voor de luidspreker werd weggetrokken.
Nou de levendigheid en directheid van die set was zeer opvallend.
Nu nog even over de NA6005, ik heb deze nu in de set aangesloten en kan zeggen dat dit lekker werkt. Kan van mij iPhone streamen naar de NA6005, heb de keus uit een berg van muziekzenders en wat er verder nog mogelijk is, daar kom ik nog wel eens achter.
Voorlopig een goede aanwinst.
groeten,
Marcel