Hallo forummers,
Ik weet dat ik voor een hoop forummers mijn geloofwaardigheid op het spel ga zetten, maar ik wil dit toch even delen. Ik heb gister even lekker Patricia Barber door de SA-KI getrokken, voor sommige onder ons is dit een te dik aangezette muzieksoort, vooral in het laag, maar daarom juist heb ik deze opgezet. Ik was benieuwd naar hoe mijn 12 inch woofer dit weet te reproduceren en ik kan zeggen dat deze mat vlag en wimpel er door is gekomen, veel controle in het laag.
Nog even een sfeer impressie.
De opnames van Patricia blinken ook uit (naast het aangezette laag) in veel tonale nuances in de rest van het frequentie gebied en die zijn heel goed hoorbaar. Ook daar is de speaker in geslaagd dus.
Een nieuw filter zal dus echt wel meer moeten bieden wil dit overtroffen worden maar mijn gevoel neigt toch meer naar het in betere onderdelen herbouwen van het bestaande filter waardoor meestal ook de prestaties naar een iets hoger level wordt getild.
Maar begrijp mij goed, ik sta nog steeds open voor een aanbod om een goed filter te ontwikkelen welke het beter zou kunnen gaan doen dan de huidige.
Ik hoor graag.
Groeten,
Marcel