Heb ze ook gevolgd,en ik volg nog redelijk veel op ebay en vaak is het een vriend of met een 2de profiel bieden ze
zelf.Om zo kunstmatig de prijs te verhogen tot ze aan het bedrag zitten dat ze eigenlijk wilden.Als de advertentie dan nog echt is of betrouwbaar want 950 startprijs was niet zo heel veel voor deze.Ik zou er niet verbaasd van staan dat de verkoop aan profiel 0 zogezegd niet doorgaat en ze wat later terug worden aangeboden,aan een hogere startprijs.Kom je vaak tegen,en wat die 2 euro betreft tja...Je weet nooit hoeveel er was geboden,kan 1500 zijn maar als er niemand hoger bied dan zie je altijd dat ze verkocht werden voor 1 of 2 euro meer.Heb een tijdje terug een paar magnat's quantum 1009 gekocht op ebay voor 890 euro.Toen ik mailde wanneer ik ze kon ophalen werd mij gevraagd eens op te bellen naar hem.Ik stuurde terug ja zeg mij waar en wanneer ik ze kan komen halen en ik zal er zijn,als antwoord kreeg ik dat hij vergeten was een minimumprijs in te stellen en ik ze thuis geleverd kon krijgen voor 1500 euro.Ik reageerde niet en 2 dagen later kon ik ze al krijgen voor 1250
euro.In de advertentie stond dat hij ze had gekocht in Engeland....Vreemd een duitser die duitse luidsprekers koopt in engeland,kan altijd maar vindt het toch vreemd.Toen ik nogmaals vroeg naar een adres en tijdstip kreeg ik weer als antwoord,eerst storten en ze werden dan gratis geleverd,de verkoper had reeds 10 positieve waarderingen,heb dan toch uit voorzorg maar de verkoop geannuleerd,en een tijdje later werden ze weer aangeboden aan startprijs 1099.Het is toch altijd opleten geblazen op vele site's,heb al via ebay gekocht in duitsland en zelfs in engeland maar ben het steeds zelf gaan ophalen