Citaat van: AceBaran op juli 25, 2011, 19:31:07
Hal
Ik heb een hoofdtelefoon in bestelling, nu vraag ik me af of mijn marantz SR7005 hoofdtelefoon amp voldoet.
Ik wil het beste mogelijke voor me hoofdtelefoon (Audio Technica ESW9)
Mvg
Hoi ik zie jou vraag net voorbij komen en ik dacht daar moet ik toch op reageren, zo'n hoofdtelefoon moet je niet gaan combineren met een receiver maar met een dedicated hoofdtelefoon versterker. Ik zou alleen een receiver of versterker gebruiken als je film aan het kijken bent vooral in de late uurtje's.
Ik gebruik zelf een iqube V2 (kan ook op de computer dmv de usb verbinding) en dat klinkt geweldig, binnenkort komt er de V3 uit (weet niet precies wanneer) en die heeft zelfs een digitale input (spidf). Ik weet het de versterker kost ook nogal wat (€499,-) maar de kwaliteit is heel erg goed en ook nog eens van een Nederlandse fabrikant (
http://www.i-qube.nl/index.php?id=24), ik zou deze toch eens gaan proberen en zeker met de hoofdtelefoon die jij gebruikt (is beter dan de hoofdtelefoon die ik gebruik de Audio-Technica ATH-A700).
Er zijn trouwens nog meer merken die vergelijkbaar zijn maar die zijn niet van Nederlandse fabricaat,
ik wens je succes met je zoektocht.
Gr. Jeroen