Voor mijn gevoel is de hardware het minst belangrijk want ik wil de gehele dag genieten van goede muziek ,dat begint in de morgen in de auto en eenmaal aangekomen op de werkvloer gaat dan ook als eerste de radio aan ,wanneer de radio niet meer toereikend is dan gaat het mobieltje aan met daarop mijn favoriete muziek
Eenmaal weer thuis zet ik meteen de pc aan en luister daar dan ook het meest met een koptelefoon op ,dat wil zeggen op de pc in de woonkamer met een Trust headset en wanneer ik wat meer tijd heb ga ik naar zolder waar mijn game-pc staat met een Beyer koptelefoon en een relatief simpele Creative geluidskaart het geluid verzorgt ,dit vaak tijdens het knallen met een potje CoD (Call of Duty)
Wanneer ik naar mijn hoofdset luister doe ik dit ook vaak met de rug tegen de set aan ,dus zit ik bv weer eens achter de pc
dan zit ik op een positie die toch wel afwijkt van de meeste "intensieve " luisteraars ,vroeger deed ik dat toch wel anders .....toen ik nog teveel naar een set aan het luisteren was ipv de muziek .