Recente berichten
#21
Sets van leden / Re: De set van Jokke
Laatste bericht door Jokke - juni 18, 2026, 13:50:13Ik heb zonet een "lifetime" subscription genomen op Roon.
Ze gaven nu een speciale 11% korting.
De break-even tijd met een jaarlijks abonnement is 5 jaar.
Ze gaven nu een speciale 11% korting.
De break-even tijd met een jaarlijks abonnement is 5 jaar.
#22
Music and video / Re: Ik luister of kijk nu naa...
Laatste bericht door NB - juni 18, 2026, 12:11:27Grand Funk ( zonder Railroad). Live Album.
Cd 2 van deze dubbel cd.
Op EMI plus, uit 2000.
Met een poster, waar je de vouwen nooit uit krijgt.
Cd 2 van deze dubbel cd.
Op EMI plus, uit 2000.
Met een poster, waar je de vouwen nooit uit krijgt.
#23
Periferie / Re: Bananen Pluggen
Laatste bericht door JohnWx - juni 18, 2026, 10:33:53Citaat van: ArjenAH op juni 18, 2026, 06:16:39Had ik dat geweten.
Ik wil het altijd wel de volgende dag hebben al waren ze 50 euro per 4
#24
Periferie / Re: Bananen Pluggen
Laatste bericht door ArjenAH - juni 18, 2026, 06:16:39Citaat van: TurboMarco op juni 17, 2026, 17:54:55klikHad ik dat geweten.
#25
Home Theater / 'Werk' temperatuur MM8077
Laatste bericht door sonsan - juni 17, 2026, 20:08:31Ik heb sinds kort een MM8077 als eindversterker achter een SR7013 staan. De MM verzorgt de front en center speakers in Bi-Amp. De SR stuurt de surround speakers aan. Omdat beide in een kast staan heb ik op beide apparaten een AC Infinity T8 cooler liggen. De SR wordt gekoeld vanaf 30 graden. Daardoor wordt de (opgestegen) warmte op zo'n 27-28 graden gehouden.
Wat is een goede temperatuur om de T8 in te stellen op de MM waarna de ventilatoren moeten gaan koelen?
ChatGPT zegt net als de SR 30 graden in Smart modus, Co-Pilot komt met 37 graden in Auto modus. Deze temperaturen is dus de opgestegen warmte. (De componenten zullen dus veel warmer zijn.)
Wat is een goede temperatuur om de T8 in te stellen op de MM waarna de ventilatoren moeten gaan koelen?
ChatGPT zegt net als de SR 30 graden in Smart modus, Co-Pilot komt met 37 graden in Auto modus. Deze temperaturen is dus de opgestegen warmte. (De componenten zullen dus veel warmer zijn.)
#27
Periferie / Re: Bananen Pluggen
Laatste bericht door ArjenAH - juni 17, 2026, 17:04:58Citaat van: JohnWx op juni 17, 2026, 13:24:28Ja wat is goedkoopOok mooi prijsje, maar scheelt niet zo veel.![]()
https://www.amazon.nl/Nakamichi-FanLock-Excel-serie-vergulde-banaanstekker/dp/B0D6NGZL7Y/ref=asc_df_B0D6NGZL7Y?mcid=4e970d518d40321daf1544b1893e3fb7&tag=nlshogostdde-21&linkCode=df0&hvadid=710154924653&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=12660794385041687348&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=c&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=1010648&hvtargid=pla-2371242721657&hvocijid=12660794385041687348-B0D6NGZL7Y-&hvexpln=0&gad_source=1&th=1
#28
Periferie / Re: Bananen Pluggen
Laatste bericht door ArjenAH - juni 17, 2026, 16:30:41Citaat van: TurboMarco op juni 17, 2026, 14:43:36Voordelig zou ik het niet noemen want voor het zelfde geld koop je vergelijkbare zon niet degelijkere stekker maar dan 16 stuks i.p.v 4Had ik dat eerder geweten.
#29
Periferie / Re: Bananen Pluggen
Laatste bericht door TurboMarco - juni 17, 2026, 14:43:36Voordelig zou ik het niet noemen want voor het zelfde geld koop je vergelijkbare zon niet degelijkere stekker maar dan 16 stuks i.p.v 4
#30
