Recente berichten
#21
Bronnen / Re: Platenspeler hoe sluit ik ...
Laatste bericht door NB - juni 20, 2026, 11:26:47Pre- pre. Had ik ook in mijn vinyl tijd.
Ik had een NAD prepre'tje.
Ik had een NAD prepre'tje.
#22
Bronnen / Re: Platenspeler hoe sluit ik ...
Laatste bericht door Jokke - juni 20, 2026, 11:25:24Je hebt een aparte phono voorversterker nodig, want niet ingebouwd in de Arcam AVA35.
VB : https://www.cambridgeaudio.com/eur/en/products/hi-fi/alva/alva-duo
VB : https://www.cambridgeaudio.com/eur/en/products/hi-fi/alva/alva-duo
#23
Bronnen / Platenspeler hoe sluit ik deze...
Laatste bericht door ArjenAH - juni 20, 2026, 10:42:28Ik zit nu wel met een dingetje, hoe sluit ik mijn platenspeler straks aan op op de Arcam AVA35?
#24
Te koop / gezocht / Ik zoek: Magnepan 1.7i (tweede...
Laatste bericht door KayaRahnee - juni 19, 2026, 23:56:28Voor een volgende stap in mijn Magnepan-avontuur ben ik op zoek naar een set Magnepan 1.7i magnetostaten, liefst in nette staat en tegen een eerlijke, marktconforme prijs.
Heeft u een tweedehands set of een demo-exemplaar beschikbaar? Dan hoor ik graag van u. Alle uitvoeringen en afwerkingen zijn bespreekbaar.
Eventueel sta ik ook open voor een ruil met mijn Magnepan .7, uiteraard met een passende opleg van mijn kant. Mijn speakers verkeren in goede staat en zijn altijd met zorg behandeld.
Kent u iemand die overweegt zijn of haar 1.7i te verkopen, dan houd ik mij eveneens aanbevolen voor een tip.
Alvast bedankt voor het meedenken en de reacties!
Met vriendelijke groet,
KayaRahnee
Heeft u een tweedehands set of een demo-exemplaar beschikbaar? Dan hoor ik graag van u. Alle uitvoeringen en afwerkingen zijn bespreekbaar.
Eventueel sta ik ook open voor een ruil met mijn Magnepan .7, uiteraard met een passende opleg van mijn kant. Mijn speakers verkeren in goede staat en zijn altijd met zorg behandeld.
Kent u iemand die overweegt zijn of haar 1.7i te verkopen, dan houd ik mij eveneens aanbevolen voor een tip.
Alvast bedankt voor het meedenken en de reacties!
Met vriendelijke groet,
KayaRahnee
#25
Home Theater / Re: LG TV en KPN TV+ box CEC
Laatste bericht door ArjenAH - juni 19, 2026, 16:55:58Citaat van: Stadium III op juni 19, 2026, 13:11:45LG werkt best goed met HDMI link maar de magic remote wil hier niks aanlerenIk heb geen magic remote heb hem besteld ben benieuwd 🤨
#26
Home Theater / Re: LG TV en KPN TV+ box CEC
Laatste bericht door Stadium III - juni 19, 2026, 13:11:45LG werkt best goed met HDMI link maar de magic remote wil hier niks aanleren
#27
Home Theater / Re: LG TV en KPN TV+ box CEC
Laatste bericht door RHK - juni 19, 2026, 09:33:00Op de LG kan je inderdaad via SimpLink aanzetten de HDMI bediening activeren.
#28
Home Theater / LG TV en KPN TV+ box CEC
Laatste bericht door ArjenAH - juni 19, 2026, 05:45:35Heb inmiddels de KPN TV+ box, het was een probleempje met het bedienen van KPN box met de LG afstandsbediening.
Het werkte gewoon niet goed op de oude manier. Een andere oplossing is (de nieuwe manier) het laten werken via CEC.
Het werkte gewoon niet goed op de oude manier. Een andere oplossing is (de nieuwe manier) het laten werken via CEC.
#29
Sets van leden / Re: De set van Jokke
Laatste bericht door Jokke - juni 18, 2026, 13:50:13Ik heb zonet een "lifetime" subscription genomen op Roon.
Ze gaven nu een speciale 11% korting.
De break-even tijd met een jaarlijks abonnement is 5 jaar.
Ze gaven nu een speciale 11% korting.
De break-even tijd met een jaarlijks abonnement is 5 jaar.
#30
Music and video / Re: Ik luister of kijk nu naa...
Laatste bericht door NB - juni 18, 2026, 12:11:27Grand Funk ( zonder Railroad). Live Album.
Cd 2 van deze dubbel cd.
Op EMI plus, uit 2000.
Met een poster, waar je de vouwen nooit uit krijgt.
Cd 2 van deze dubbel cd.
Op EMI plus, uit 2000.
Met een poster, waar je de vouwen nooit uit krijgt.
