Recente berichten

#22
Bronnen / Re: Platenspeler hoe sluit ik ...
Laatste bericht door NB - juni 20, 2026, 15:32:36
Citaat van: ArjenAH op juni 20, 2026, 11:35:30Dat is toch weer een uitgaven, moet mij even oriënteren waar ik zo'n apparaat kan kopen.

Zijn er al voor een paar tientjes. Op Amazon bijvoorbeeld.
Kun je het rustig uitproberen. Als het wat voor je is, kun je het altijd upgraden.
#23
Bronnen / Re: Platenspeler hoe sluit ik ...
Laatste bericht door ArjenAH - juni 20, 2026, 14:54:04
Citaat van: JohnWx op juni 20, 2026, 13:59:02Wat voor element heb je in de Thorens, sommige kastjes doen alleen MM
Ortofon MM
#24
Bronnen / Re: Platenspeler hoe sluit ik ...
Laatste bericht door JohnWx - juni 20, 2026, 13:59:02
Wat voor element heb je in de Thorens, sommige kastjes doen alleen MM
#25
Bronnen / Re: Platenspeler hoe sluit ik ...
Laatste bericht door ArjenAH - juni 20, 2026, 11:35:30
Citaat van: Jokke op juni 20, 2026, 11:25:24Je hebt een aparte phono voorversterker nodig, want niet ingebouwd in de Arcam AVA35.

VB : https://www.cambridgeaudio.com/eur/en/products/hi-fi/alva/alva-duo

Dat is toch weer een uitgaven, moet mij even oriënteren waar ik zo'n apparaat kan kopen.
#26
Bronnen / Re: Platenspeler hoe sluit ik ...
Laatste bericht door NB - juni 20, 2026, 11:26:47
Pre- pre. Had ik ook in mijn vinyl tijd.
Ik had een NAD prepre'tje.
#27
Bronnen / Re: Platenspeler hoe sluit ik ...
Laatste bericht door Jokke - juni 20, 2026, 11:25:24
Je hebt een aparte phono voorversterker nodig, want niet ingebouwd in de Arcam AVA35.

VB : https://www.cambridgeaudio.com/eur/en/products/hi-fi/alva/alva-duo
#28
Bronnen / Platenspeler hoe sluit ik deze...
Laatste bericht door ArjenAH - juni 20, 2026, 10:42:28
Ik zit nu wel met een dingetje, hoe sluit ik mijn platenspeler straks aan op op de Arcam AVA35?  :-D
#29
Te koop / gezocht / Ik zoek: Magnepan 1.7i (tweede...
Laatste bericht door KayaRahnee - juni 19, 2026, 23:56:28
Voor een volgende stap in mijn Magnepan-avontuur ben ik op zoek naar een set Magnepan 1.7i magnetostaten, liefst in nette staat en tegen een eerlijke, marktconforme prijs.

Heeft u een tweedehands set of een demo-exemplaar beschikbaar? Dan hoor ik graag van u. Alle uitvoeringen en afwerkingen zijn bespreekbaar.

Eventueel sta ik ook open voor een ruil met mijn Magnepan .7, uiteraard met een passende opleg van mijn kant. Mijn speakers verkeren in goede staat en zijn altijd met zorg behandeld.

Kent u iemand die overweegt zijn of haar 1.7i te verkopen, dan houd ik mij eveneens aanbevolen voor een tip.

Alvast bedankt voor het meedenken en de reacties!

Met vriendelijke groet,
KayaRahnee
#30
Home Theater / Re: LG TV en KPN TV+ box CEC
Laatste bericht door ArjenAH - juni 19, 2026, 16:55:58
Citaat van: Stadium III op juni 19, 2026, 13:11:45LG werkt best goed met HDMI link maar de magic remote wil hier niks aanleren

Ik heb geen magic remote heb hem besteld ben benieuwd 🤨