Recente berichten
#21
Te koop / gezocht / Ik zoek: Magnepan 1.7i (tweede...
Laatste bericht door KayaRahnee - juni 19, 2026, 23:56:28Voor een volgende stap in mijn Magnepan-avontuur ben ik op zoek naar een set Magnepan 1.7i magnetostaten, liefst in nette staat en tegen een eerlijke, marktconforme prijs.
Heeft u een tweedehands set of een demo-exemplaar beschikbaar? Dan hoor ik graag van u. Alle uitvoeringen en afwerkingen zijn bespreekbaar.
Eventueel sta ik ook open voor een ruil met mijn Magnepan .7, uiteraard met een passende opleg van mijn kant. Mijn speakers verkeren in goede staat en zijn altijd met zorg behandeld.
Kent u iemand die overweegt zijn of haar 1.7i te verkopen, dan houd ik mij eveneens aanbevolen voor een tip.
Alvast bedankt voor het meedenken en de reacties!
Met vriendelijke groet,
KayaRahnee
Heeft u een tweedehands set of een demo-exemplaar beschikbaar? Dan hoor ik graag van u. Alle uitvoeringen en afwerkingen zijn bespreekbaar.
Eventueel sta ik ook open voor een ruil met mijn Magnepan .7, uiteraard met een passende opleg van mijn kant. Mijn speakers verkeren in goede staat en zijn altijd met zorg behandeld.
Kent u iemand die overweegt zijn of haar 1.7i te verkopen, dan houd ik mij eveneens aanbevolen voor een tip.
Alvast bedankt voor het meedenken en de reacties!
Met vriendelijke groet,
KayaRahnee
#22
Home Theater / Re: LG TV en KPN TV+ box CEC
Laatste bericht door ArjenAH - juni 19, 2026, 16:55:58Citaat van: Stadium III op juni 19, 2026, 13:11:45LG werkt best goed met HDMI link maar de magic remote wil hier niks aanlerenIk heb geen magic remote heb hem besteld ben benieuwd 🤨
#23
Home Theater / Re: LG TV en KPN TV+ box CEC
Laatste bericht door Stadium III - juni 19, 2026, 13:11:45LG werkt best goed met HDMI link maar de magic remote wil hier niks aanleren
#24
Home Theater / Re: LG TV en KPN TV+ box CEC
Laatste bericht door RHK - juni 19, 2026, 09:33:00Op de LG kan je inderdaad via SimpLink aanzetten de HDMI bediening activeren.
#25
Home Theater / LG TV en KPN TV+ box CEC
Laatste bericht door ArjenAH - juni 19, 2026, 05:45:35Heb inmiddels de KPN TV+ box, het was een probleempje met het bedienen van KPN box met de LG afstandsbediening.
Het werkte gewoon niet goed op de oude manier. Een andere oplossing is (de nieuwe manier) het laten werken via CEC.
Het werkte gewoon niet goed op de oude manier. Een andere oplossing is (de nieuwe manier) het laten werken via CEC.
#26
Sets van leden / Re: De set van Jokke
Laatste bericht door Jokke - juni 18, 2026, 13:50:13Ik heb zonet een "lifetime" subscription genomen op Roon.
Ze gaven nu een speciale 11% korting.
De break-even tijd met een jaarlijks abonnement is 5 jaar.
Ze gaven nu een speciale 11% korting.
De break-even tijd met een jaarlijks abonnement is 5 jaar.
#27
Music and video / Re: Ik luister of kijk nu naa...
Laatste bericht door NB - juni 18, 2026, 12:11:27Grand Funk ( zonder Railroad). Live Album.
Cd 2 van deze dubbel cd.
Op EMI plus, uit 2000.
Met een poster, waar je de vouwen nooit uit krijgt.
Cd 2 van deze dubbel cd.
Op EMI plus, uit 2000.
Met een poster, waar je de vouwen nooit uit krijgt.
#28
Periferie / Re: Bananen Pluggen
Laatste bericht door JohnWx - juni 18, 2026, 10:33:53Citaat van: ArjenAH op juni 18, 2026, 06:16:39Had ik dat geweten.
Ik wil het altijd wel de volgende dag hebben al waren ze 50 euro per 4
#29
Periferie / Re: Bananen Pluggen
Laatste bericht door ArjenAH - juni 18, 2026, 06:16:39Citaat van: TurboMarco op juni 17, 2026, 17:54:55klikHad ik dat geweten.
#30
Home Theater / 'Werk' temperatuur MM8077
Laatste bericht door sonsan - juni 17, 2026, 20:08:31Ik heb sinds kort een MM8077 als eindversterker achter een SR7013 staan. De MM verzorgt de front en center speakers in Bi-Amp. De SR stuurt de surround speakers aan. Omdat beide in een kast staan heb ik op beide apparaten een AC Infinity T8 cooler liggen. De SR wordt gekoeld vanaf 30 graden. Daardoor wordt de (opgestegen) warmte op zo'n 27-28 graden gehouden.
Wat is een goede temperatuur om de T8 in te stellen op de MM waarna de ventilatoren moeten gaan koelen?
ChatGPT zegt net als de SR 30 graden in Smart modus, Co-Pilot komt met 37 graden in Auto modus. Deze temperaturen is dus de opgestegen warmte. (De componenten zullen dus veel warmer zijn.)
Wat is een goede temperatuur om de T8 in te stellen op de MM waarna de ventilatoren moeten gaan koelen?
ChatGPT zegt net als de SR 30 graden in Smart modus, Co-Pilot komt met 37 graden in Auto modus. Deze temperaturen is dus de opgestegen warmte. (De componenten zullen dus veel warmer zijn.)
