mijn gloednieuwe SR6006 valt steeds na 5 minuten uit. Ik moet dan op de standby knop drukken en dan op aan. dan doet ie het weer voor 5 minuten.
De sleeptimer staat uit.
Daarnaast werkt ook de netwerk functie niet ik kan dus geen internet radio luisteren of gebruik maken van de DNLA functie.
Wat gaat er mis ?? dank u voor uw hulp.
Gelijk terug naar de winkel
Is er niet een instelling of iets dergelijks ?
Citaat van: misterfun op april 28, 2012, 18:11:31
Is er niet een instelling of iets dergelijks ?
Als je nergens aan heb gezeten niet
Zou niet weten wat. baal er wel goed van dat ie dan terug moet. Is er een telefoonnummer wat ik kan bellen ?
Een help desk ?
Terug naar de winkel of wil je dat niet?
Jawel hoor, alleen mis ik hem dan weer voor onbepaalde tijd en dat vindt ik vervelend.
Het punt is ook dat mijn werkgever hem voor mij heeft gekocht ( via mijn vakantie uren)
Hij komt bij expert in gouda vandaan. Ik ga er dinsdag wel heen.
Citaat van: misterfun op april 28, 2012, 18:55:18
Jawel hoor, alleen mis ik hem dan weer voor onbepaalde tijd en dat vindt ik vervelend.
Het punt is ook dat mijn werkgever hem voor mij heeft gekocht ( via mijn vakantie uren)
Hij komt bij expert in gouda vandaan. Ik ga er dinsdag wel heen.
Je kan ook naar Elst als je daar in de buurt woont ?
Je dealer is je aanspreek punt voor dit soort zaken.
Citaat van: misterfun op april 28, 2012, 18:55:18
Jawel hoor, alleen mis ik hem dan weer voor onbepaalde tijd en dat vindt ik vervelend.
Het punt is ook dat mijn werkgever hem voor mij heeft gekocht ( via mijn vakantie uren)
Hij komt bij expert in gouda vandaan. Ik ga er dinsdag wel heen.
Als hij gloednieuw is en het defect al vanaf aankoop aanwezig is dan is het een DOA (Dead on Arrival)
De winkel waar je hem hebt gekocht moet hem dan gewoon direct omruilen zolang het binnen 2 weken is.
Ai, ik heb er twee weken geleden ook een gekocht. Staat nog in de dichte doos, maar komt dus niet meer in aanmerking voor DOA als blijkt dat er problemen zijn?
Uiteraard ga ik er van uit geen problemen te krijgen, alhoewel de aankoop van de SR6006 is gelegen in het feit dat mijn SR7001 erg vaak in de protectstand violent1 terecht komt. Omdat ik deze ruim vier jaar heb, denk ik dat eventuele reparatie niet meer lonend is.
Citaat van: ReVision op april 28, 2012, 20:46:20
Als hij gloednieuw is en het defect al vanaf aankoop aanwezig is dan is het een DOA (Dead on Arrival)
De winkel waar je hem hebt gekocht moet hem dan gewoon direct omruilen zolang het binnen 2 weken is.
Waar staat dat 2 weken ?
@ John Wx
Laatste drie woorden van citaat.
Citaat van: arjan1312 op april 28, 2012, 22:22:38
@ John Wx
Laatste drie woorden van citaat.
wie zegt dat het zo is binnen 2 weken omruilen ? en waar staat dat op de faktuur
Ik heb hem vandaag weggebracht. Nu maar hopen dat ie snel gerepareerd is.
En damn heb vandaag een mailtje gekregen van marantz :
Zou je even kunnen nagaan of dat wanneer je alle apparatuur van de SR6006 hebt gekoppelt en de receiver alleen aanzet of deze dan ook uitgaat? Mocht dit niet zo zijn aub even alle bron apparatuur los aansluiten. Op deze manier kunnen we zien welke combinatie dit veroorzaakt.
Dit heb ik dus niet meer kunnen proberen. Ik ga er van uit dat zelfs als het aan andere randapparatuur ligt van mij dat ik geen kosten aan mijn broek krijg. Want ik mag verwachten dat ik elk apparaat eraan kan koppelen (welke goedwerkt natuurlijk) De rest werkt ook goed nu. Het is allemaal rechtstreeks aangesloten aan de tv.
Nou ja en naast het feit dat ie uitvalt werkt ook de internet verbinding niet.
Ik hou jullie op de hoogte.
Ben vandaag gebeld door expert dat mijn reciever gehaald kon worden. Ik helemaal blij, maar wat denk je...?
Ik zeg laat hem maar even draaiend zien. Ik wil zien dat ie minstens 10 minuten aan 1 stuk aan blijft.
Dus hup stekker erin en ja hoor na ongeveer 5 minuten plop uit. !!!!
Ik had namelijk gelezen op het RMA formulier dat ze er nieuwe software hadden ingeschoten voor het internet zodat "dat" probleem opgelost was. Maar er stond verder niets op over het uitvallen.
Bleek er op het RMA formulier een onduidelijke klacht omschrijving stond waardoor je zou kunnen lezen dat het internet niet werk en valt steeds uit kon lezen als 1 probleem.
GRRRR, niet happy nu.
Ill keep you guy's posted.
Citaat van: misterfun op mei 09, 2012, 17:53:10
Ben vandaag gebeld door expert dat mijn reciever gehaald kon worden. Ik helemaal blij, maar wat denk je...?
Ik zeg laat hem maar even draaiend zien. Ik wil zien dat ie minstens 10 minuten aan 1 stuk aan blijft.
Dus hup stekker erin en ja hoor na ongeveer 5 minuten plop uit. !!!!
Ik had namelijk gelezen op het RMA formulier dat ze er nieuwe software hadden ingeschoten voor het internet zodat "dat" probleem opgelost was. Maar er stond verder niets op over het uitvallen.
Bleek er op het RMA formulier een onduidelijke klacht omschrijving stond waardoor je zou kunnen lezen dat het internet niet werk en valt steeds uit kon lezen als 1 probleem.
GRRRR, niet happy nu.
Ill keep you guy's posted.
Hmmmm klinkt bekend, net als mijn SR7005.
Gerepareerd in Elst, ik heb hem niet meer aan het internet hangen, ik durf het niet meer aan.
Succes, met vriendelijke groet Richard.
Een goeie klacht omschrijving is vaak het halve werk, en als het niet juist is geformuleerd, kan het natuurlijk verkeerd geinterperteerd worden.