Hallo,
Ik bezit sinds 2,5 jaar een SR7007, steeds erg tevreden over geweest.
What happened?
Na een paar dagen Londen kom ik terug thuis, enthousiast over de nieuwe muziek die ik meebracht, wil ik die afspelen op mn UD7007.
Helaas, hoeveel keer ik ook op de powerknop drukte van de SR7007, hij wou en zou niet aanknipperen en functioneren.
Andere kabel gebruikt, maar ook hier werd geen gevolg aan gegeven. Hij geeft dus geen krimp meer.
Zit hij in een of andere parallelle werkelijkheid of is het beestje dood?
Any tips? Iemand?
Veel dank,
Kevin
Audioservice Elst bellen
Adressen voor België?
Zeer vervelende situatie toch, ik vind 2,5 toch wel erg vroeg om er de brui aan te geven.
Daarvoor werkte ik met een versterking die 30 jaar dienst deed...
Marantz Service Centrum in Deinze, daar komen ze er wel uit. Chips, chips en nog eens chips. I.i.g. succes toegewenst op een goede afloop.
dankuwel!
Aangezien 2,5 jaar veel te kort is voor de economische levensduur, zou ik ook aankaarten wie welk gedeelte van de reparatie betaald.
Ik vind een begrip zoals 'economische levensduur' fantastisch, maar is dit iets uit Nederland?
Net naar scd gebeld in Deinze, de boodschap luidt: garantie is 2 jaar meneer.
Citaat van: Cobraatje op oktober 07, 2015, 11:08:21
Aangezien 2,5 jaar veel te kort is voor de economische levensduur, zou ik ook aankaarten wie welk gedeelte van de reparatie betaald.
Dat is volgens het consumentenrecht binnen de BeNeLux mogelijk.
Citaat van: Cornelis1921 op oktober 07, 2015, 11:13:50
Dat is volgens het consumentenrecht binnen de gehele BeNeLux dus niet mogelijk.
België... :|
Citaat van: kedevos op oktober 06, 2015, 21:21:40
Hallo,
Ik bezit sinds 2,5 jaar een SR7007, steeds erg tevreden over geweest.
What happened?
Na een paar dagen Londen kom ik terug thuis, enthousiast over de nieuwe muziek die ik meebracht, wil ik die afspelen op mn UD7007.
Helaas, hoeveel keer ik ook op de powerknop drukte van de SR7007, hij wou en zou niet aanknipperen en functioneren.
Andere kabel gebruikt, maar ook hier werd geen gevolg aan gegeven. Hij geeft dus geen krimp meer.
Zit hij in een of andere parallelle werkelijkheid of is het beestje dood?
Any tips? Iemand?
Veel dank,
Kevin
Dit zijn zaken waar niemand antwoord op kan geven. Als een apparaat na een paar dagen uit staan het helemaal niet meer doet moet je je afvragen of
1- de steker er wel in zit
2- een zekering stuk is
3- is er onweer geweest tijdens de afwezigheid
4- heeft iemand anders het apparaat gebruikt.
Je kunt zelf veel doen, c.q. uitsluiten. Hoor je iets als je de knop indrukt?
Geef eerst zoveel mogelijk informatie voordat je een vraag stelt.
ron
1. stekker zit er in, met meerdere (werkende) stopcontacten geprobeerd.
2. zekering stuk: set up is met hoogwaardige verdeelstekker met protection, deze werkt, ook getest op andere plekken enzovoort.
3. geen onweer
4. niemand anders heeft het apparaat gebruikt.
Citaat van: kedevos op oktober 07, 2015, 21:34:17
1. stekker zit er in, met meerdere (werkende) stopcontacten geprobeerd.
2. zekering stuk: set up is met hoogwaardige verdeelstekker met protection, deze werkt, ook getest op andere plekken enzovoort.
3. geen onweer
4. niemand anders heeft het apparaat gebruikt.
Ik bedoel interne zekering, dus in de Marantz.
En hoor je iets bij het inschakelen?
ron
Neen, er is niets, maar dan ook helemaal niets te horen.
Citaat van: kedevos op oktober 08, 2015, 12:30:09
Neen, er is niets, maar dan ook helemaal niets te horen.
"Dead as a dodo".
Oké, kap er af en zekeringen controleren. Daarna eventueel met de multimeter aan de gang, maar dat is meer voor technici.
Misschien is het tijd voor de nieuwste SR7010. Of een merk met drie jaar garantie.
ron
Het toestel is momenteel binnen bij SCD in Deinze, ... Let's see what happens...
Citaat van: kedevos op oktober 08, 2015, 14:08:38
Het toestel is momenteel binnen bij SCD in Deinze, ... Let's see what happens...
Hoe is het afgelopen??
ron
Wel, zeer teleurstellende afloop.
De firma uit Deinze heeft het snel en goed opgelost. Het was een stroomprobleem.
Marantz wou evenwel niet tussenkomen in de kosten. Wat ik eigenlijk zeer klantonvriendelijk vind voor een jong product.
Laatste keer dat ik iets van Marantz koop. Als je dure producten koopt, verwacht ik geen sleazy service.