Auteur Topic: vTuner support en apps volledig verouderd en niet up to date.  (gelezen 809 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline stefaan

  • Marantz Fan
  • **
  • Berichten: 58
  • Stefaan
vTuner support en apps volledig verouderd en niet up to date.
« Gepost op: april 30, 2021, 09:04:30 »
Het is toch echt godgeklaagd met de support van vTuner.
Elke keer dat ik een mac address wil toevoegen van een internet player or streamer moet ik betalen of het mac address komt er niet in.
Sterker nog, nadat je betaald hebt, kan je wel op je toestel stations zoeken en spelen, maar je mac address komt NIET van zelf in vTuner terecht.
Je moet dan noodgedwongen een email sturen en dan ...als ie zin heeft....antwoord er een zekere Michael N. Bolton...
maar die reageert pas na 24 of 48 uur met een bijkomende vraag die je dan moet betantwoorden waarna je weer eens 24 uur of meer moet wachten om verder te kunnen.

En we zullen het maar niet hebben over de apps in de playstore of in the iOS store om de marantzen te besturen.
Iemand heeft zijn volledige installaties verkocht om dat ie volgens eigen zeggen vond dat de marantz software volledig verouderd is. Hij had ook de mooie en prachtige  Marantz NA-11S1 , maar heeft hem na 3 maanden verkocht wegens software verouderd, naar eigen zeggen.
Hun toestellen zijn wel goed maar de software laat echt te wensen over hoor.
« Laatst bewerkt op: april 30, 2021, 09:29:35 door stefaan »
NA6005
NA7004 (x2)
NR1506
NR1602 (x2)
NR1605
SR7002
UD5007
CC4003

Offline CBdicX

  • Marantzofiel!
  • ******
  • Berichten: 2.448
  • Bad sound kills good music
Re: vTuner support en apps volledig verouderd en niet up to date.
« Reactie #1 Gepost op: april 30, 2021, 09:53:47 »
Het is toch echt godgeklaagd met de support van vTuner.
Elke keer dat ik een mac address wil toevoegen van een internet player or streamer moet ik betalen of het mac address komt er niet in.
Sterker nog, nadat je betaald hebt, kan je wel op je toestel stations zoeken en spelen, maar je mac address komt NIET van zelf in vTuner terecht.
Je moet dan noodgedwongen een email sturen en dan ...als ie zin heeft....antwoord er een zekere Michael N. Bolton...
maar die reageert pas na 24 of 48 uur met een bijkomende vraag die je dan moet betantwoorden waarna je weer eens 24 uur of meer moet wachten om verder te kunnen.

En we zullen het maar niet hebben over de apps in de playstore of in the iOS store om de marantzen te besturen.
Iemand heeft zijn volledige installaties verkocht om dat ie volgens eigen zeggen vond dat de marantz software volledig verouderd is. Hij had ook de mooie en prachtige  Marantz NA-11S1 , maar heeft hem na 3 maanden verkocht wegens software verouderd, naar eigen zeggen.
Hun toestellen zijn wel goed maar de software laat echt te wensen over hoor.

Tja, Internet streaming bedrijven  :evil:

Ik heb een conflict met Calm Radio, ook zo traag als dikke stront, en dan een reactie krijgen van wat moet ik ermee.
Voor mij de laatste keer dat ik voor zo'n type "service" ga betalen.
Denon X4700H - Front Gallo Adiva SE 4x (2x Links 2x Rechts) - Center SVS Prime Sat 2x - Gallo Profile Subs 2x - Sony 77" OLED - Zappiti ONE 4K - Sony 4K BD speler - Ziggo Next - Technics SL-1200GR - TEAC W1200 tape - NAS