Forum BBQ 22-9-2013 (Foto's op pag 21)

Gestart door WimPeu, juli 22, 2013, 18:14:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

renes59

De koelkast, in de ruimte achter de luidsprekers, viel mij ook in positieve zin op. :wink:
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

WilliamB

Citaat van: renes59 op september 24, 2013, 09:02:03
De koelkast, in de ruimte achter de luidsprekers, viel mij ook in positieve zin op. :wink:
Klopt, die had ik ook al gevonden. clown1
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

renes59

#287
Stapel flesjes werd snel kleiner, moest verder bukken. :-)
Trouwens, zo'n buitentoilet is ook wel gemakkelijk, althans voor de mannen.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

renes59

#288
Citaat van: Marco op september 24, 2013, 08:54:00
Ben ik trouwens helemaal vergeten de Boston luidsprekers te noemen  :oops:

Terwijl we aan de biertafel aan het lolliestoklen waren vielen die luidsprekers mij in positieve zin op ,het geluid wat daar uitkomt is niet wat je zou verwachten gezien de compacte afmetingen .
Ik zou die wel eens in een woonkamer willen horen  :yes:
Op dat moment was er muziek van Muddy Waters, we hadden het er over dat muziek je pakken moest, dat deed het op dat moment. Muddy Waters, goed ten gehore gebracht, flesje bier, prettig gezelschap, het leven is goed.

http://youtu.be/S0QPthDi99s
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

WimPeu

Toch wel jammer dat er niet even serieus naar stereo is geluisterd bedacht ik mij later. Als mensen bij mij komen willen ze altijd meteen die HT vol horen beuken. Mijn stereo wordt vaak nogal onderbelicht terwijl hij in mijn oren op een erg hoog niveau presteert. Het is een semi gescheiden systeem. Gebruik wel dezelfde EV maar niet de Integra pre. De combi SBT, Meridian 800v2, Integra EV & JLAudio Fathom klinkt in mijn oren tenminste waanzinnig. Natuurlijk bij Dream Theater ed maar ook bij meer rustige dingen als Keb Mo, Steely Dan, John Hiatt ed.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

renes59

Er is inderdaad niet naar stereo geluisterd, wel jammer, dat heeft mijn voorkeur. Volgende keer verplicht stereo zonder subwoofer. :-)
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Blue dolphin

Goede avond,

Als eerst wil ik even zeggen dat ik het een super gezellige BBQ vond.

Gezellige sfeer en gastvrije gastheer en gastvrouw.

Veel nieuwe, eigenlijk alleen maar nieuwe mensen (audio liefhebbers) leren kennen.
was erg gezellig en ik (We0 kijken nu al uit naar de volgende BBQ.
of luister sessie.


Ik moet toch nog een keer terug want de drinkbak van de hond staat er nog.
dit is heel erg om nog een keer terug te moeten nu ik de set van Wim gehoord en gezien heb.  hello hello
In 1woord Whooooow, Jammer dat ik in een appertement zit want ik had mijn vloer eruit gebroken en er een houtenvloer in gelegd.  HB HB HLP HB HB

daarvoor maak ik gewoon een nieuwe afspraak als dat kan.
en dan ook naar stereo luisteren en natuurlijk ff HT :P

WimPeu

Citaat van: renes59 op september 24, 2013, 21:30:56
Er is inderdaad niet naar stereo geluisterd, wel jammer, dat heeft mijn voorkeur. Volgende keer verplicht stereo zonder subwoofer. :-)

Inmiddels hoort de subwoofer bij mijn stereo weergave. Het is een hardnekkig misverstand dat een goed afgeregelde/geïntegreerde sub bij stereo vooral laag toevoegt. Het hele stereo plaatje wordt veel mooier. Breder, plaatsing...alle cliché's maar nooit bonkig. 
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

Citaat van: Blue dolphin op september 24, 2013, 21:34:43
Goede avond,

Als eerst wil ik even zeggen dat ik het een super gezellige BBQ vond.

Gezellige sfeer en gastvrije gastheer en gastvrouw.

Veel nieuwe, eigenlijk alleen maar nieuwe mensen (audio liefhebbers) leren kennen.
was erg gezellig en ik (We0 kijken nu al uit naar de volgende BBQ.
of luister sessie.


Ik moet toch nog een keer terug want de drinkbak van de hond staat er nog.
dit is heel erg om nog een keer terug te moeten nu ik de set van Wim gehoord en gezien heb.  hello hello
In 1woord Whooooow, Jammer dat ik in een appertement zit want ik had mijn vloer eruit gebroken en er een houtenvloer in gelegd.  HB HB HLP HB HB

daarvoor maak ik gewoon een nieuwe afspraak als dat kan.
en dan ook naar stereo luisteren en natuurlijk ff HT :P

Jullie zijn welkom hoor, je hebt mijn nummer. Gaan we er eens rustig voor zitten. We vonden het super dat jullie er waren...de hond Quispel wat minder... :evil:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

renes59

#294
Citaat van: WimPeu op september 24, 2013, 21:36:13
Inmiddels hoort de subwoofer bij mijn stereo weergave. Het is een hardnekkig misverstand dat een goed afgeregelde/geïntegreerde sub bij stereo vooral laag toevoegt. Het hele stereo plaatje wordt veel mooier. Breder, plaatsing...alle cliché's maar nooit bonkig.
Ik weet het niet, heb nog nooit een subwoofer gehoord in stereo. Ik laat me graag een keer verassen net zoals door de breedband luidsprekers die hier op bezoek waren.
Ik heb bij jou sowieso voor het eerst een subwoofer gehoord, ook de eerste keer dat ik een HT set heb gezien en gehoord. Je ziet ik ben een verstokte stereoman die eigenlijk niet naar films kijkt. Nou lieg ik een beetje want ik heb een 5 dvd box van Swiebertje en een kopie van de één na laatste James Bond film.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

WimPeu

Swiebertje.... :mrgreen:   Volgende keer maar even meenemen, rip ik ze even.

Sub in stereo was voor mij een eye/ear opener. Wel een goede nemen. De vorige sub die ik had was geweldig met film maar in stereo niet te doen. Deze nieuwe is andere koek. Rete strak en dmv zijn eigen ingebouwde roomcorrectie heel makkelijk en snel in stereo te integreren.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Zoldar

Mooi verslagen weer! Die fathom lijkt me wat.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Marantz 81

Citaat van: Zoldar op september 25, 2013, 00:01:01
Mooi verslagen weer! Die fathom lijkt me wat.

ben je niet geweest ?

WimPeu

Ik heb nog een paar foto's gemaakt. Zal ze vanavond wel even posten...
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WilliamB

Citaat van: WimPeu op september 24, 2013, 21:06:41
Toch wel jammer dat er niet even serieus naar stereo is geluisterd bedacht ik mij later. Als mensen bij mij komen willen ze altijd meteen die HT vol horen beuken. Mijn stereo wordt vaak nogal onderbelicht terwijl hij in mijn oren op een erg hoog niveau presteert. Het is een semi gescheiden systeem. Gebruik wel dezelfde EV maar niet de Integra pre. De combi SBT, Meridian 800v2, Integra EV & JLAudio Fathom klinkt in mijn oren tenminste waanzinnig. Natuurlijk bij Dream Theater ed maar ook bij meer rustige dingen als Keb Mo, Steely Dan, John Hiatt ed.
Wil ik zeker eens een keer opnieuw jou SET beluisteren. Op ht vlak is jou SET al erg indrukwekkend.
Maar jij en Barbera moeten maar eerst een keer bij ons langs komen.
Lijkt mij en Riet erg gezellig.

En dan kan je ook een keer jou type beamer bekijken met een ander scherm.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3