De set van dmeerpa

Gestart door dmeerpa, januari 28, 2009, 17:48:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dmeerpa

Nope allebei mis, ti's op meer dan 600km van het centrum van België. Maar kan nog altijd eens horen in de door jullie opgegeven winkels. ;-)
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

JohnWx

Tis lullig maar heb je een belgische TOMTOM
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

dmeerpa

Citaat van: John Wx op september 29, 2011, 15:09:06
Tis lolliestoklig maar heb je een belgische TOMTOM
Ik heb een internationale Google maps
Ik heb een Europese versie van Volvo Navigation Map, iPhone Navigon en iPhone Tomtom en nog ergens een oude MIO  :yes:
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

WimPeu

Je moet van al die navigatie's niet de km's bij elkaar optellen...
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

dmeerpa

#184
Zo we zijn vertrokken naar Ulm, Duitsland om de SR7005 en UD7006 op te halen. Wordt een mooi ritje.
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

jowa

 :-o Zo, lekker stukje rijden voor een setje.  Respect  notworthy
Hoop dat deze je goed gaat bevallen  pompom

dmeerpa

Zo we zijn
Terug na een trip van 13uur waarin we 1304km hebben gereden en een uur heb aangeschoven op de Brusselse ring. Straks alles eens uitpakken installeren en testen is niet voor vandaag. Voel me gelijk wat Zwakjes op mijn benen staan.
Straks iets eten en dan naar de voetbal zoen :-)
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

still life

 8-)

hook-up/testen kan vrij snel:  :evil:
* hdmi tss ud & sr
* spkrs aansluiten & ADSY laten inmeten (D vol na afloop niet gebruiken  :no: )

=> luisteren  pompom



The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

PremiumRuud

Citaat van: dmeerpa op oktober 07, 2011, 18:06:34
Zo we zijn
Terug na een trip van 13uur waarin we 1304km hebben gereden en een uur heb aangeschoven op de Brusselse ring. Straks alles eens uitpakken installeren en testen is niet voor vandaag. Voel me gelijk wat Zwakjes op mijn benen staan.
Straks iets eten en dan naar de voetbal zoen :-)

Absoluut respect om zo ver voor je set te gaan rijden.....maar ben benieuwd hoe het klinkt na inmeten en ook benieuwd naar de bevindingen met de UD7006

dmeerpa

Citaat van: still life op oktober 07, 2011, 18:39:40
8-)

hook-up/testen kan vrij snel:  :evil:
* hdmi tss ud & sr
* spkrs aansluiten & ADSY laten inmeten (D vol na afloop niet gebruiken  :no: )

=> luisteren  pompom

Momenteel knock-out in de zetel, ga al blij zijn als ik men bed nog haal.
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

dmeerpa

Het eerste gespeel is achter de rug. Opvallend is dat mijn eerste indruk is dat de UD7006 de CD6002 overklast. Had ik niet echt verwacht. Wel is het loopwerk iets luidruchtig. Soms hoor ik hem licht knorren zoals een koffiezet. En bij stille muziek fragmenten ook tot op de luisterplaats. Nu de set moet nog in de kast komen, deze zal vermoedelijk wel dempen want nu staat alles op een lege kast, die vermoedelijk het geluid versterkt.
Over de SR7005 valt er momenteel weinig te zeggen. Wel opmerkelijk is het zeer luid gezoem van de receiver. Vermoedelijk de voeding. Verder verspring de receiver telkens terug naar TV als ik de tuner wil kiezen?!?!?
Ik heb ook al getest met de Rotel EV erachter. En het klinkt nog steeds beter met die laatste. Echter die verbruikt 200watt, de set staat hier dagelijks meer dan 12 uur op, wat erop neerkomt dat de Rotel goed is voor 25-30% van mijn elektriciteitsverbruik. Ik heb dan ook beslist dat deze kost niet opweegt tegen de meerwaarde. Wat ik niet uitsluit is dat in later wel een PM11 of PM15 toevoeg met bijhorende CD speler. Zeker de optie van het opstart volume van SR7005 is een pluspunt voor dat project.
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

still life

Citaat van: dmeerpa op oktober 08, 2011, 12:43:26Over de SR7005 valt er momenteel weinig te zeggen.
Wel opmerkelijk is het zeer luid gezoem van de receiver. Vermoedelijk de voeding.

oei.. nopompom  die van mij is geruisloos, is het de UD niet, die je hoort ?

CiteerIk heb ook al getest met de Rotel EV erachter. ..
heb dan ook beslist dat deze kost niet opweegt tegen de meerwaarde.

vergeet de bi-amp niet, tenzij je 7.1 hebt/wilt
& tri-amp middels actieve sub integratie  :-)

CiteerWat ik niet uitsluit is dat in later wel een PM11 of PM15 toevoeg met bijhorende CD speler. Zeker de optie van het opstart volume van SR7005 is een pluspunt voor dat project.

:yes: de mijne staat op -28 als warm-up op de tuner  :-D

have fun met verder tweaken/fijnafstellen v/deze test setup..

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300

dmeerpa

Citaat van: still life op oktober 08, 2011, 16:57:23
Citaat van: dmeerpa op oktober 08, 2011, 12:43:26Over de SR7005 valt er momenteel weinig te zeggen.
Wel opmerkelijk is het zeer luid gezoem van de receiver. Vermoedelijk de voeding.

oei.. nopompom  die van mij is geruisloos, is het de UD niet, die je hoort ?

Neen, alles staat nu uit en losgekoppeld. Enkel SR7005 staat aan, en ik hoor duidelijk het gezoem/gebrom, om gek van te worden.
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

still life

The Splendour Of Music,  eclipsed by empty words & dead rhetoric ...

Marantz SR7005/CD5003/UD5005 --->  bi-amped Canton Vento 890 DC <--- sub-bass by yamaha YST-SW300