Recente berichten
Music and video / Re: Ik luister of kijk nu naa...
Laatste bericht door NB - Vandaag om 12:09:29Porcupine Tree. Het album Lightbulb Sun.
Cd uit 2000, op Snapper Music.
Prettige neo- prog.
Cd uit 2000, op Snapper Music.
Prettige neo- prog.
Sets van leden / Re: Sets van Vinyl_Fuchs
Laatste bericht door NB - Vandaag om 12:07:13Succes met sleutelen...
Sets van leden / Re: Sets van Vinyl_Fuchs
Laatste bericht door Vinyl_Fuchs - Gisteren om 23:48:24 #4
Meet & Greet / Re: M&G
Laatste bericht door Vinyl_Fuchs - Gisteren om 23:47:06Citaat van: Whisper.nl op Gisteren om 09:00:54Even een pauze inlassen. De versterker laat me in de steek. Het linker kanaal doet het niet. Even (25 kg,) 😊 wegbrengen.Zonde, Hans. Maar zoals mijn wijlen vader zei: "Het komt goed".
Ik laat het jullie weten wanneer ie weer gerepareerd is.![]()
Music and video / Re: Ik luister of kijk nu naa...
Laatste bericht door Emiel77 - Gisteren om 22:28:19Net ff een avondje vinyl gedaan met als afsluiter Pink Floyd - Dark side of the moon, erg lekker
Toch wil ik het volgende live juweeltje van Phil Collins nog ff delen:
In the air tonight, live in Parijs

Toch wil ik het volgende live juweeltje van Phil Collins nog ff delen:
In the air tonight, live in Parijs
Laatste bericht door Whisper.nl - Gisteren om 18:15:18Citaat van: NB op Gisteren om 17:41:26Wel oftopic maar....lol voorraad genoeg dus😊🙃
Ik gebruik mijn vorige Marantz versterker in mijn slaapvertrek. (luister 's nachts nog wel eens radio of cd)
Deze kan ook ingezet worden als de huidige eventueel stuk gaat.
(En nog een Technics en een Sony versterker in de opslag, als extra backup. )
Laatste bericht door NB - Gisteren om 17:41:26Citaat van: Whisper.nl op Gisteren om 17:28:29Nee helaas ik heb geen accuphase 205 meer op zolder staan![]()
Wel oftopic maar....
Ik gebruik mijn vorige Marantz versterker in mijn slaapvertrek. (luister 's nachts nog wel eens radio of cd)
Deze kan ook ingezet worden als de huidige eventueel stuk gaat.
(En nog een Technics en een Sony versterker in de opslag, als extra backup. )
Laatste bericht door Whisper.nl - Gisteren om 17:28:29Nee helaas ik heb geen accuphase 205 meer op zolder staan

Luidsprekers / Fenton SHFS12B subwoofer van 1...
Laatste bericht door CBdicX - Gisteren om 13:47:15Nou, ik heb de gok gewaagd, ze hebben 30 dagen gratis retour, en dit 12 inch subje kost maar liefst 189,95 euro
Wel een prachtige en imponerende naam: SHFS12B
https://www.maxiaxi.com/fenton-shfs12b-actieve-subwoofer-12-400w/?sqr=sub
Kan natuurlijk niet veel zijn maar ik wil dit toch eens proberen gezien de toch wel goede ervaring met die goedkope platte pannekoeken aan de muur van Amazon.
Ik zal deze sub goed testen en kijken waar de grens ligt voor deze prijs, ik weet wat SVS Micro 3000 kan, en ook de 3000 en 16 Ultra, maar dan praten wij over een paar 1000 euro meer.
Vermoed dat deze Fenton mijn subwoofer test tracks niet aan kan, maar wie weet......
Denk dat die dunne voetjes waar dit op staat beter vervangen kan worden voor een setje Sound Path van SVS, want denk dat dit staat te schudden bij serieuse LFE, maar die Sound Path kosten de helft van wat deze sub kost
De vermelde 400 Watt kan je vergeten, het is 150 Watt RMS, als dat gehaalt wordt, dus die 20Hz neem ik ook maar met een korreltje zout, en mocht dat gehaalt worden zal dat niet vervormings vrij zijn.
Die 90dB gevoeligheid is wel fijn, zal dus snel van zich laten horen en hoop dat Audyssey de Gain flink terug houdt.
Maar goed, de praktijk test komt eraan.
Wordt vervolgt !

Wel een prachtige en imponerende naam: SHFS12B
https://www.maxiaxi.com/fenton-shfs12b-actieve-subwoofer-12-400w/?sqr=sub
Kan natuurlijk niet veel zijn maar ik wil dit toch eens proberen gezien de toch wel goede ervaring met die goedkope platte pannekoeken aan de muur van Amazon.
Ik zal deze sub goed testen en kijken waar de grens ligt voor deze prijs, ik weet wat SVS Micro 3000 kan, en ook de 3000 en 16 Ultra, maar dan praten wij over een paar 1000 euro meer.
Vermoed dat deze Fenton mijn subwoofer test tracks niet aan kan, maar wie weet......
Denk dat die dunne voetjes waar dit op staat beter vervangen kan worden voor een setje Sound Path van SVS, want denk dat dit staat te schudden bij serieuse LFE, maar die Sound Path kosten de helft van wat deze sub kost

De vermelde 400 Watt kan je vergeten, het is 150 Watt RMS, als dat gehaalt wordt, dus die 20Hz neem ik ook maar met een korreltje zout, en mocht dat gehaalt worden zal dat niet vervormings vrij zijn.
Die 90dB gevoeligheid is wel fijn, zal dus snel van zich laten horen en hoop dat Audyssey de Gain flink terug houdt.
Maar goed, de praktijk test komt eraan.
Wordt vervolgt !