Recente berichten

Home Theater / Re: Aansluiten Mordaunt Short ...
Laatste bericht door CBdicX - Gisteren om 20:06:33
Maakt op zich niets uit.
1 mono kabel (op links of LFE) of een Y input op L en R, bij de een zet je het volume van de sub iets hoger, bij de ander zet je het volume van de sub iets lager, om aan een specifiek volume niveau te komen van de sub.

Of je nu meer input doet, en het volume 6dB lager moet zetten, of je doet minder input, en je zet het volume 6dB hoger, eind resultaat is het zelfde volume van de sub.
Stereo versterkers / Re: Hulp bij aansluiten verste...
Laatste bericht door Marvin - Gisteren om 19:16:15
En?
Helemaal blij, werkt het nu?
Sets van leden / Re: de set van Nb
Laatste bericht door NB - Gisteren om 18:45:21
Ziggo heeft de hele dag al een aangekondigde (dat dan wel) wegtrekker.
Zou om 17.00 over zijn....
3x raden. Niet dus. Ben inmiddels door mijn telefoondata heen.
Ben benieuwd naar ervaringen met leden  van dit forum met andere providers en het overstap proces. want ben helemaal klaar met Ziggo.
Home Theater / Re: Nieuwe setup met Klipsch D...
Laatste bericht door Rabbelaar - Gisteren om 13:29:04
Goeie deal, vorig jaar c70s gekocht bij coolblue voor 699.

Ook bij ons was het te doen om het kleinere profiel, hier staat er nog wel een mm9000 achter, verstopt achter een deurtje
Music and video / Re: Ik luister of kijk nu naa...
Laatste bericht door NB - Gisteren om 12:00:46
Billy Cobham - George Duke Band.
Het album Live Ontour in Europe.
Met Alfonso Johnson en John Scofield.
Gave muzikanten....
24 bit geremasterde Japanse cd, met obi. Oorspronkelijk uit 1976.
Sets van leden / Re: De set van Marco
Laatste bericht door Marvin - oktober 10, 2024, 23:40:54
Ziet er goed uit hoor!
Overige Marantz en hifi in het algemeen / BUG? DSD, L/R kanalen geïnvert...
Laatste bericht door dmeerpa - oktober 10, 2024, 14:17:26
Ik gebruik graag HEOS. Al kan de home-pagina in de telefoon app wel beter.

Dit weekend ben ik er in geslaagd om een ISO bestand (een rip van een SuperAudio CD) om te zetten in DSD bestanden (2.8 MHz).
Toen ik zo'n DSD afspeelde via de HEOS app op mijn SaCD 30n, nl. Roger Waters "The Ballad Of Bill Hubbard" uit de album Amused to Death afspeelde, kwam zijn stem niet van langer van opzij links maar rechts  :-o
Om zaken uit te sluiten, dan maar even via de HEOS app direct naar de Cinema 40, zelfde probleem. Dus ik begin te denken dat het probleem al bij het rippen is ontstaan of bij de conversie naar DSD.

Dus dan maar BublePnP op de telefoon gestart en van daaruit direct naar de Cinema 40 casten... en dan was het wel normaal. Dus HEOS was de dader.

Dan een laatste test gedaan, via HEOS naar de Denon HEOS Amp HS2 die de keuken voorziet, en daar klonk het ook juist.

Dus er lijkt een bug te steken in de HEOS app wanneer men DSD bestanden wil afspelen op Marantz apparatuur. FLAC bestanden spelen wel correct af.
Laatste bericht door Marvin - oktober 10, 2024, 14:16:46
Die EQ zal op alle bronnen werken, je zal de bron enkel via de tape/rec out moeten kiezen ipv met de bronselectie knoppen.
Laatste bericht door WalterHuwel - oktober 10, 2024, 14:09:20
Als ik de CD speler aansluit op de versterker dan werkt de EQ 20 niet volgens dat ik hieruit kan afleiden, hij EQ20 werkt dan enkel op de casettespeler of heb ik het mis begrepen.
Laatste bericht door hg5812 - oktober 10, 2024, 13:42:15
Hallo.

, het is een EQ20
Dat maakt voor de aansluiting niet uit.
De CD speler kun je aansluiten op de aux ingang van de versterker.