Auteur Topic: Grote forumupgrade doorgevoerd  (gelezen 21014 keer)

Offline i2Paq

• Marantzofiel!
Re: Grote forumupgrade doorgevoerd
« Reactie #90 Gepost op: maart 30, 2021, 13:00:49 »
Het is geen forumsoftware instelling, dit zit echt in de template zelf. Heeft vermoed ik te maken met het plaatje wat bovenaan gebruikt wordt. Deze heeft een maximale breedte/grootte.

Ik zal mijn collega eens in de source laten kijken of hij kan zien waar in de .css wordt bepaald welke "vaste" breedte wordt gehanteerd.

Dat zal niet eerder dan donderdag as. worden.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Offline Maurice

• Global Moderator
  • Zou door Marantz gesponsord moeten worden
  • Because music matters!
« Reactie #91 Gepost op: maart 30, 2021, 13:04:59 »
Ik zal mijn collega eens in de source laten kijken of hij kan zien waar in de .css wordt bepaald welke "vaste" breedte wordt gehanteerd.

Dat zal niet eerder dan donderdag as. worden.
Als hij iets gevonden heeft kunne we dat in elk geval uitproberen!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Offline Maus

• Geen leven buiten Marantz
« Reactie #92 Gepost op: maart 30, 2021, 23:40:17 »
Het is geen forumsoftware instelling, dit zit echt in de template zelf. Heeft vermoed ik te maken met het plaatje wat bovenaan gebruikt wordt. Deze heeft een maximale breedte/grootte.

Ik zie onderstaande verschillen.

Offline i2Paq

• Marantzofiel!
« Reactie #93 Gepost op: maart 31, 2021, 13:56:23 »
Ik zie onderstaande verschillen.

Maar hoe dan?
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Offline Maus

• Geen leven buiten Marantz
« Reactie #94 Gepost op: maart 31, 2021, 14:06:55 »
Volgens de forumbeheerder van dat andere forum is de maat instelbaar, maar hij weet niet uit het hoofd hoe dat moet. Dat forum draait al jaren zo.

Offline i2Paq

• Marantzofiel!
« Reactie #95 Gepost op: maart 31, 2021, 18:54:43 »
Volgens de forumbeheerder van dat andere forum is de maat instelbaar, maar hij weet niet uit het hoofd hoe dat moet. Dat forum draait al jaren zo.

Dat is dan of aan de kant van de config of er staat "iets" niet aan wat leden zelf die breedte laat instellen.

Offline Maurice

• Global Moderator
  • Zou door Marantz gesponsord moeten worden
  • Because music matters!
« Reactie #96 Gepost op: april 03, 2021, 13:40:55 »
er is inderdaad een setting om de forumbreedte aan te passen. Die stond op 90% en staat nu op 100%. Ik zie echter geen verandering, dus dit zicht echt ergens in de template zelf. Met mijn beperkte kennis doorgekeken, maar kom zo 123 niet iets tegen waarmee ik het kan aanpassen.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude