Recente berichten
Sets van leden / Re: De set van Marco
Laatste bericht door RHK - Vandaag om 20:07:34Ik doe het met 2 subs. Dat idee van jouw om de high level op de rear speakers aan te sluiten, heb ik nooit over nagedacht. Kan ook niet met de Hepta, die is coaxiaal aangesloten. Maar komt mettertijd daarvoor een Rel in de plaats, ga ik dat zeker proberen.

Laatste bericht door TurboMarco - Vandaag om 19:46:23Dat kan je wel stellen
De S9 staat nu naast mij op de luisterpositie en is naast LFE ook high-level aangesloten, ik had nog voldoende lengte kabel over die afkomstig is van de standaard meegeleverde REL snoer en een Neutrik speakon heb ik ook nog liggen.
De Speakon kabel heb ik rechtstreeks op de rear speakers aangesloten en dat werkt prima.
Toch gaat er 1 subwoofer het veld ruimen want 4 stuks is een beetje teveel van het goede in deze ruimte, dat word dan de 8+10 inch DIY sub.

De S9 staat nu naast mij op de luisterpositie en is naast LFE ook high-level aangesloten, ik had nog voldoende lengte kabel over die afkomstig is van de standaard meegeleverde REL snoer en een Neutrik speakon heb ik ook nog liggen.
De Speakon kabel heb ik rechtstreeks op de rear speakers aangesloten en dat werkt prima.
Toch gaat er 1 subwoofer het veld ruimen want 4 stuks is een beetje teveel van het goede in deze ruimte, dat word dan de 8+10 inch DIY sub.
Sets van leden / Re: De set van Marvin
Laatste bericht door Marvin - Vandaag om 19:31:20Citaat van: RHK op Vandaag om 14:08:16Je kan nu beter een 3D biertje hebben.Precies, nu ook lekker in Amsterdam bootje varen. !![]()
Stereo versterkers / Re: Geluid tv ontvanger naar M...
Laatste bericht door Kees128 - Vandaag om 19:22:39Vanmorgen delta aan de telefoon gehad , het kan allemaal wel maar heel lastig . Ik heb dan de ab van m'n lg tv , de ab van Delta en die van marantz nodig . Boel gedoe. Nu optisch naar rv , die op optisch verbonden zetten en de versterker op volume 35 zetten , dan bedien je het geluid met de ab van Delta.
Dat was bij ziggo handiger.
Dat was bij ziggo handiger.
Laatste bericht door RHK - Vandaag om 19:20:16Met 2 van die krachtige subs krijg je sowieso een geweldig surround laag, zo ervaar ik het ook.
Laatste bericht door TurboMarco - Vandaag om 17:25:59De T9x levert meer druk in de onderste laag en klinkt net iets strakker dan de S9, maar met wat ik ga doen gaat de boel toch flink op de schop.
De DIY sub gaat d.m.v low-level op de center en de S9 gaat de rear speakers ondersteunen tot zo'n 65 Hz met de high-level neutrik en daarnaast krijgt de S9 ook het LFE signaal, dat is het mooie dat je net zoals REL beiden tegelijk kan gebruiken.
De DIY sub gaat d.m.v low-level op de center en de S9 gaat de rear speakers ondersteunen tot zo'n 65 Hz met de high-level neutrik en daarnaast krijgt de S9 ook het LFE signaal, dat is het mooie dat je net zoals REL beiden tegelijk kan gebruiken.
Laatste bericht door RHK - Vandaag om 16:09:27goed is goed toch? Mooie aankoop dus.
Laatste bericht door TurboMarco - Vandaag om 15:15:36Eerste indruk vd S9 is erg goed, het is net alsof ik naar een T9x luister maar te vroeg nog om er nog iets zinnergs over te zeggen.
Sets van leden / Re: De set van Marvin
Laatste bericht door RHK - Vandaag om 14:08:16Je kan nu beter een 3D biertje hebben.

Music and video / Re: Ik luister of kijk nu naa...
Laatste bericht door NB - Vandaag om 12:20:57Eric Clapton. Het album Clapton.
Cd uit 2005, op Reprise Records.
M.m.v. JJ Cale, Derek Trucks e.v.a.
Niet wereldschokkend, maar een lekker relext album.
Cd uit 2005, op Reprise Records.
M.m.v. JJ Cale, Derek Trucks e.v.a.
Niet wereldschokkend, maar een lekker relext album.