De set(s) van jrm

Gestart door jrm, mei 05, 2009, 20:40:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NB

Citaat van: xander32 op maart 24, 2018, 12:36:18
... Marcel bezit een eigen cd collectie en gaat deze middels de Vault digitaliseren; daarmee blijft zijn fysieke collectie intact en heeft hij daarbovenop dezelfde collectie digitaal beschikbaar om te streamen.

Jullie opmerking kan ik dan ook niet goed plaatsen 🤔.

Ik zou het heen & weer lopen en rondsnuffelen erg gaan missen.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

sjoek

Citaat van: xander32 op maart 24, 2018, 12:36:18
... Marcel bezit een eigen cd collectie en gaat deze middels de Vault digitaliseren; daarmee blijft zijn fysieke collectie intact en heeft hij daarbovenop dezelfde collectie digitaal beschikbaar om te streamen.

Jullie opmerking kan ik dan ook niet goed plaatsen 🤔.

Dat is precies wat ik bedoel, je collectie digitaliseren is ideaal voor snelle toegang. Maar het is ook fijn om zomaar bij je collectie te kunnen. Precies zoals jrm zelf aangeeft. :yes:
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

jrm

Citaat van: sjoek op maart 24, 2018, 14:31:48
Dat is precies wat ik bedoel, je collectie digitaliseren is ideaal voor snelle toegang. Maar het is ook fijn om zomaar bij je collectie te kunnen. Precies zoals jrm zelf aangeeft. :yes:

:yes:

Alleen, ben al een 1,5 uur bezig om de speler zichtbaar te krijgen op de iPad of iPhone  :evil:

sjoek

Oei dat is minder... wel met dezelfde wifi verbonden?
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

jrm

Ik heb de Vault bekabeld aan router en zoek via de wifi het apparaat op, maar  :no: :no:

sjoek

Citaat van: jrm op maart 24, 2018, 15:04:57
Ik heb de Vault bekabeld aan router en zoek via de wifi het apparaat op, maar  :no: :no:

Zelfde router? Geen wifi versterker er tussen die dwars kan liggen? En als je een laptop/pc bekabeld aansluit ziet die de vault wel?
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

jrm


Brutus

Misschien een domme opmerking hoor..........je hebt toch op alle apparaten waarmee je wilt bedienen toch wel de app gedownload?
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

jrm

Citaat van: Brutus op maart 24, 2018, 16:53:49
Misschien een domme opmerking hoor..........je hebt toch op alle apparaten waarmee je wilt bedienen toch wel de app gedownload?

Ja, op een iPad en een iPhone.

Zij vragen dan om de speler toe te voegen, maar bij installeren WiFi staat de Vault er niet bij wel bij Bluetooth.
Als ik dan koppel via Bluetooth gebeurt er niets in de app. Pfffttt

NB

Succes met aansluiten, als het lastig gaat is het extra kicken als het straks werkt. :yes:
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Rob46

#265
Marcel, de app verwijderen en deze opnieuw installeren. Wat ook wel eens werkt is de router even uit zetten, stroom eraf en dan weer aanzetten na 1 minuutje.....de bluetooth uitschakelen......

sjoek

Kan je ook op ip zoeken? Krijgt alles een automatische ip of geef je zelf een ip aan een apparaat.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

xander32

Je hebt de Vault middels een kabel aan de router hangen?
Heb je de Vault voorts ookal daadwerkelijk in het netwerk gehangen, d.w.z. dat je daarvoor op z'n minst ergens de netwerksleutel moeten invoeren.

Citaat van: jrm op maart 24, 2018, 17:42:04
Ja, op een iPad en een iPhone.

Zij vragen dan om de speler toe te voegen, maar bij installeren WiFi staat de Vault er niet bij wel bij Bluetooth.
Als ik dan koppel via Bluetooth gebeurt er niets in de app. Pfffttt

Rob46

Gefeliciteerd Robert!  pompom Je bent donateur van dit mooie forum geworden!

xander32

... al een maandje of drie 🤓

Citaat van: Rob46 op maart 24, 2018, 19:30:55
Gefeliciteerd Robert!  pompom Je bent donateur van dit mooie forum geworden!