De set van Cor.

Gestart door Cornelis1921, december 18, 2010, 10:18:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

jrm

Citaat van: Marantz 81 op april 10, 2012, 23:23:34
Leuke verslagen verdeeld over 2 topic,s  :yes:

Jullie hebben zo te lezen een muzikale en gezzelige dag gehad met zen allen  pompom pompom

Zeker weten!!!
pompom pompom

Maar Cor komt dan ook uit de kuststreek oorspronkelijk dus.....gezellig. :yes:

cz79


Cornelis1921

#197
 :roll: Heren ,dank notworthy voor de complimenten :yes:. Doch het grote genoegen :kwijl; is ook aan mijn kant!
Voor mij is dit ook voor herhaling vatbaar, hopelijk met Janver en/of nog een andere liefhebber erbij, maar dan wordt het bord op schoot voor een aantal. September? stupid
Groet, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

jrm


Marvin


Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marvin

Jij weet net als ik dat je nog niet vaker zo een goed geluid aangehoord hebt als hier, dat doet uiteraard pijn.
Pijn aangezien je weet dat ik recht door zee ben en geen interesse heb in audiofiel geneuzel.
Geen dikke kabels of apparatuur. No nonsensence.
Gewoon een dik geluid. 

Hahah, sorry.
Ik loop voor op de recenter. 
(Geen idee wat ik daar mee bedoelde, Steve en Freddy bedankt.



Foutjes van mijn o zo slimme telefoon weg gewerkt.

Cornelis1921

#202
 hello IJmuidense 'Viskoppen' zijn, zoals ik al eerder aanhaalde, nogal nuchter van aard. Dat doet echter niets af aan hun romantische inborst, die juist ervoor zorgt dat zij wel degelijk van (mooie)
muziek kunnen genieten, zoals ik die avond tijdens een bezoek aan jou heb mogen ervaren. Ach, al die audio-dikdoenerij is meer voor landrotten, nietwaar? Alles wat naar zeevis, stookolie en zoutwater ruikt blijft ver van die onzin. Marv', ik moet regelmatig mijn bek in de plooi houden om te voorkomen dat in de grimlach-stand blijft staan als ik weer eens één van jouw broodnuchtere reacties lees. Marv', je kant een IJmuidenaar uit IJmuiden halen, maar niet IJmuiden uit de IJmuidenaar.
Groetjes, Cor, oud-IJmuidenaar en geen ex-IJmuidenaar. byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marvin

Aye aye Captain Stubin..   8-)

Hiermee doe ik je pleidooi te kort, dat begrijp ik.......
Een waar woord, een woord dat gesproken mag en misschien wel moet worden gesproken.

Maar die Harbour BBC krengen mogen er zijn, lees ik..
Iets wat ik voor het gehoord te hebben al geuit heb, lijkt me een hele dikke installatie daar in Leiden.
Niet de dikste, maar wellicht wel de mooiste...
Mooi is namelijk in 'the eye of the beholder'....

(Spelfouten corrigeer je zelf maar, Marvin heeft een bakkie (te veel) op)..




Marvin

Iemand met zoveel media (echte schijfjes wel te verstaan), mag een echte purist genoemd worden.
En wellicht daardoor stijgen naar nummmer 1 van dit forum...
Uiteraard klinkt het hier veel beter, maar dat komt misschien door de audiofiele computer.....

:-o

(Pakt zijn Zippo en steekt nog maar eens een Lucky aan).....

Cornelis1921

 :yes: Marv', als je eens een keer zin hebt, moeten wij maar eens keer bij mij in Leiden afspreken, als je je dit tenminste morgen nog kunt herinneren.
I.i.g. de uitnodigiing staat.
Groet, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marvin

Hmm, Leiden....
Moeten we wel een studenten avondje kiezen Cor....
Rammelen we de stad even in...  :wink:


Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marvin


Cornelis1921

Marv', voordat je weet, zit je ergens aan vast. :wink: Een van de gulden online forumregels is: "Drink, don't write."
Maargoed Marvin, je bent sowieso welkom voor een tegenbezoek. We spreken t.z.t. dan wel af. Of...
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *