De gemiddelde handelsprijzen voor Marantz klassiekers!

Gestart door Mr Marantz, maart 15, 2007, 00:56:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vinyl_Fuchs

Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Paul

Ben ik benieuwd wat een vintage SC/SM-7 nog opbrengt ?
SB kent de conditie van deze set, mechanisch zijn een paar schakelaars niet 100%.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

100%Marantz

Je ziet er alle prijzen voor, maar te duur gaan ze niet weg. Je ziet ze vaak aan 800€ / stuk staan, maar blijven weken onverkocht.
Volgens mij een 1000€ voor set,


Sent from my iOS coffee machine
marantz, what else?

100%Marantz


Citaat van: 100%Marantz op augustus 24, 2014, 23:25:47
Je ziet er alle prijzen voor, maar te duur gaan ze niet weg. Je ziet ze vaak aan 800€ / stuk staan, maar blijven weken onverkocht.
Volgens mij een 1000€ voor set,


Sent from my iOS coffee machine


Sent from my iOS coffee machine
marantz, what else?

SB_Marantz

Die zwarte 500 vind ik vreemd customized.....
Knoppen niet origineel...meer McIntosh achtig.

Zeefdruk belettering lijkt te kloppen.....zal nog eens kijken.

En last but not least......hoe is het met de ingewanden gesteld??
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

100%Marantz

#20
Is wel mooi zo in zwart, maar niet origineel voor dat soort toestellen lijkt me een minwaarde.
Koop anders gewoon iets nieuws aan die prijs.


Sent from my iOS coffee machine
marantz, what else?

SB_Marantz

Nog eens goed bekeken:

Dat ding is gewoon zwart gespoten en er is originele zeefdruk belettering opgezet.
VU meter verlichting klopt niet: moet azuurblauw zijn.

Intern geen foto's.....

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM


100%Marantz

Ik keek onlangs nog op ebay wat er aan marantz te koop stongd en aan welke prijzen. Ik was al heel lang niet meer gaan kijken.

Ik zag bijvoorbeeld een SM11 en SC11 aan 9000€, dit lijkt mij ver boven wat het waard is. Ook een SM7 aan 1800€ denk ik.
Zijn die prijzen zo sterk gestegen of zijn de verkopers gewoon wat the enthousiast?

Ik heb de indruk, dat de aangekondigde prijzen gewoon veel te hoog zijn.
Vergis ik me?
marantz, what else?

SB_Marantz

Het is heel simpel Xavier: De spoeling is op en dus zeldzamer dan ooit.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Vinyl_Fuchs

Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Frits Denon

TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4

Vinyl_Fuchs

Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

SB_Marantz

 :yes:

Me too, en die gaat nooit weg.
Heb nog wel de 140 dubbel.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM