Recente berichten
Sets van leden / Re: De set van Marvin
Laatste bericht door RHK - Vandaag om 07:17:35Citaat van: Marvin op Gisteren om 21:06:25De laatste meting maakte audyssey er zelf ook al large van, die ervoor small met 40hz.
Maar voorheen was audyssey ook al vaker zoekende of het nu large of small was. Het resultaat varieerde vaker.
Audyssey heeft bij mij large ingemeten en ik heb ze ingesteld op 60HZ. Wel speelt in stereo via high level de Rel bescheiden mee voor het onderste laag.
Laatste bericht door Marvin - Gisteren om 21:06:25De laatste meting maakte audyssey er zelf ook al large van, die ervoor small met 40hz.
Maar voorheen was audyssey ook al vaker zoekende of het nu large of small was. Het resultaat varieerde vaker.
Laatste bericht door Marvin - Gisteren om 20:31:20Citaat van: RHK op Gisteren om 19:26:50Ook zonder Audyssey, dus gewoon direct?Ja zeker!
Muziek (stereo) altijd in pure-direct, maar ik heb wel een equalizer tussen tussen de pre-out en de eindversterker.
Maar die staat nu dus in de min.
Laatste bericht door RHK - Gisteren om 19:26:50Ook zonder Audyssey, dus gewoon direct?
Laatste bericht door Marvin - Gisteren om 17:05:43Gister avond wat gespeeld met x-over voor de stereo weergave.
40/60/80hz, allemaal wat moeilijker te temmen dan de uiteindelijke setting.
Gewoon het front op large, geen subwoofer.
Een beter te reguleren en dus net weer even een wat strakkere bass.
40/60/80hz, allemaal wat moeilijker te temmen dan de uiteindelijke setting.
Gewoon het front op large, geen subwoofer.
Een beter te reguleren en dus net weer even een wat strakkere bass.
Music and video / Re: Ik luister of kijk nu naa...
Laatste bericht door NB - Gisteren om 11:12:13Kwalificatie motoGP Sachsenring.
Via de tablet streamen met de Ziggo app. Dan is er Nederlands commentaar.
Op tv is het Engels.
Via de tablet streamen met de Ziggo app. Dan is er Nederlands commentaar.
Op tv is het Engels.
Laatste bericht door TurboMarco - juli 11, 2025, 12:39:01Overdreven
nee hoor gewoon erg lekker

Music and video / Re: Ik luister of kijk nu naa...
Laatste bericht door NB - juli 11, 2025, 11:42:46De nieuwste cd van Van Morrison: Remembering Now.
Ondertussen training moto gp, zonder geluid kijken.
Erg mooi album, zowel qua muziek als opname kwaliteit.
Bijna 80 en nog zo'n gouden strot....
Ondertussen training moto gp, zonder geluid kijken.
Erg mooi album, zowel qua muziek als opname kwaliteit.
Bijna 80 en nog zo'n gouden strot....
Laatste bericht door Marvin - juli 11, 2025, 10:13:446x15inch is misschien wat overdreven, maar wel lekker.
Laatste bericht door RHK - juli 10, 2025, 20:43:14Jij kent de term subalterne officier uit je marine tijd vast wel, jij hebt er wel 4 in je huiskamer staan.