DVD/SACD of alleen puur CD speler

Gestart door ckuhl, oktober 02, 2007, 21:39:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


mahansz

nieuw was de cd17mkII (de m-versie weet ik niet) €1200. Gaat nu tweedehands weg voor €350 oid
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

ckuhl

Morgen maar even naar de HiFi Studio, kijken of hij een paar kan bestellen , kan ik ze zelf horen

mahansz

wordt lastig denk ik, de cd17 zit niet meer in de nieuwe lijn van marantz....
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

ckuhl

Is deze niet meer leverbaar?, ik zal zowieso geen 2e hands nemen

MadVillain

Als je binnen marantz wilt blijven dan word het toch iets van de budget lijn. En die klinken imo toch echt veel slechter/platter.


mahansz

Citaat van: ckuhl op oktober 03, 2007, 22:41:13
Is deze niet meer leverbaar?, ik zal zowieso geen 2e hands nemen
bij diverse audiozaken staan ze nog wel te koop hoor, maar ze worden alleen niet meer geleverd
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen


mahansz

als het je lukt zou ik ze allebei tegelijk beluisteren, dan kan je eerlijk vergelijken... awards zeggen mij persoonlijk niet zoveel (wel leuk om te lezen, maargoed), gebruikersreviews vind ik interessanter. Kijk anders eens op www.audioreview.com voor wat reviews van beide spelers. Let vooral even op de vergelijkbare producten die gebruikt/geluisterd zijn!
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen


ckuhl

Dit is dus de CD-17 M ? die staat niet op Marantz.com in archived prod.

mahansz

Citaat van: ckuhl op oktober 03, 2007, 23:15:23
Wil deze misschien wel kopen:

http://audio-video.marktplaats.nl/cd-spelers/113040412-marantz-cd-17-m-champagne-in-perfecte-staat.html?mtype=2&return=eJxLtDKwqq4FAAZPAf4%3D#bod_bieder

Maarja, blijft altijd gok, wat zijn de risico's?

die bedoelde ik in m'n eerdere post: die versterker lijkt flink op de mijne :wink: :wink: :wink:
Ik heb de cd-speler zelf gezien toen ik m'n versterker bij hem ophaalde, er is netjes mee omgegaan. Alles zat er als het goed is bij. Het loopwerk van deze speler is gewoon nog nieuw te bestellen, dus da's altijd prettig. Verder is de speler zeer degelijk opgebouwd, 'k zie dus niet zo erg veel risico's.....
Gewoon mailen en er is zeker ruimte voor onderhandelen!
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

mahansz

Citaat van: ckuhl op oktober 03, 2007, 23:19:57
Dit is dus de CD-17 M ? die staat niet op Marantz.com in archived prod.

het is een cd17mkIIM, verkeerd gemeld op MP
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

ckuhl

TJa, twijfel twijfel..
Hij is van 1999 ofzo ? dus behoorlijk oudje wat dat betreft.. misschien kan ik beter eerst de 7001 beluisteren.

mahansz

mijn cd17mkII komt uit 2001 en de m-versie is nieuwer, dus volgens mij is ie van 2002 ofzoiets. Maar luisteren kan zeker geen kwaad natuurlijk!
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen