De Set van Whisper

Gestart door Whisper.nl, mei 30, 2010, 08:10:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

xander32

Citaat van: WilliamB op mei 28, 2015, 08:45:10
Fijn om te horen dat het weer een stuk beter gaat Cor.

@ Hans: Beterschap.


:gp:

Cornelis1921

Heel af en toe zie ik Hans wel eens rondkijken op het forum; hij is nog niet erg actief, al was hij in oktober j.l. wel aanwezig op een M&G (bij mij thuis). Tot zover de laatste update.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Whisper.nl

Heren en eventuel dame, mag ik  jullie hartelijk danken voor jullie medeleven.

Nu eindelijk eindelijk enz. na toch 2,5 jaar in een depressie gezeten te hebben eindelijk een behandelaar gevonden die de ballen heeft om mij te kunnen bij staan.

Na vele sessies eindelijk een beetje boel een en  notworthy notworthy energie boost en actie bereidheid waar je u tegen zegt.  HB HB hello

Grz Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

lo

Hoi Hans, hartstikke leuk om weer iets van je te lezen/horen! Goed dat je de opgaande lijn weer te pakken hebt, sterk dat je het hier meld!! Veel plezier weer met lezen, je hebt eea in te halen :-D, en veel plezier met posten!!
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Citaat van: lo op november 11, 2017, 22:29:42
Hoi Hans, hartstikke leuk om weer iets van je te lezen/horen! Goed dat je de opgaande lijn weer te pakken hebt, sterk dat je het hier meld!! Veel plezier weer met lezen, je hebt eea in te halen :-D, en veel plezier met posten!!

:gp:

renes59

Goed te lezen dat het goed gaat. :-D
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Cornelis1921

Citaat van: Whisper.nl op november 11, 2017, 21:59:59
Heren en eventuel dame, mag ik  jullie hartelijk danken voor jullie medeleven.

Nu eindelijk eindelijk enz. na toch 2,5 jaar in een depressie gezeten te hebben eindelijk een behandelaar gevonden die de ballen heeft om mij te kunnen bij staan.

Na vele sessies eindelijk een beetje boel een en  notworthy notworthy energie boost en actie bereidheid waar je u tegen zegt.  HB HB hello

Grz Whisper  byebye
:gp: ...En natuurlijk, het allerbeste, Hans. Ik duim voor jou dat het maar goed mag komen met jou, want als een beetje ervaringsdeskundige, weet ik waar jij doorheen gaat. Ik hoop zo dat deze behandelaar jouw wel uit de depressie kan helpen. HB notworthy
De aller hartelijkste groetjes van Cor; jij bent een tof mens, Hans!
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Rob46

Zo, dat is nou eens super positief de dag beginnen! Hans, wat gaaf weer iets van je te lezen! !👍 :yes:

Whisper.nl

Citaat van: Rob46 op november 12, 2017, 10:31:18
Zo, dat is nou eens super positief de dag beginnen! Hans, wat gaaf weer iets van je te lezen! !👍 :yes:

Yep nu elke dag weer een positieve fibe voelen en er voluit gebruik van maken.

gr Hans
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

jowa

Welkom terug.
Goed om te lezen dat het zicht weer naar boven id [emoji1303]

Zie je op de M&G volgende week in Eindhoven.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Marvin

Fijn dat het licht weer eens wilt schijnen!

Janver

Citaat van: Whisper.nl op november 12, 2017, 11:57:04
Yep nu elke dag weer een positieve fibe voelen en er voluit gebruik van maken.

gr Hans

:gp:

Welkom terug!
Hier kan uw reclame staan!

sjoek

De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

pietjepc

Goed weer eens wat van je te lezen en te horen dat het weer de goede kant op gaat, Hans! :yes:
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

Whisper.nl

Citaat van: pietjepc op november 13, 2017, 00:05:34
Goed weer eens wat van je te lezen en te horen dat het weer de goede kant op gaat, Hans! :yes:

Dankje jongens voor de reacties.

Daar wordt ik blij van  :yes:

grz Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet