Gezocht

Gestart door Jjohn, november 24, 2021, 12:30:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jjohn

Hallo collega liefhebbers,

Weet anders niet hoe ik dit moet plaatsen, daar ik schijnbaar nog niet lang genoeg deelneem, maar doe dan maar zo deze poging.
(Of dit de juiste manier is)

Ik zoek een goede PM80 of PM 82.

Alle tips zijn welkom....

Groetjes Jjohn ☺️

i2Paq

Dus je mag iets (nog) niet en dan doe je het maar toch?

En fout......

shutup
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Jjohn

Oei..... ik heb schijnbaar een misdrijf gepleegd.

Stel gewoon een vraag.


JohnWx

Gewoon goed kijken op Marktplaats

En niet schrikken van een "goede" PM80

Een die is originele staat of slechte staat qua onderhoud kost 125/200

Een die aantoonbaar gereviseerd is kom je bij de mensen bedrijven die 3 tot 6 of 12 maanden garantie geven tussen de 375/400 euro

Een revisie is niet alleen doorsolderen maar ook dingen vervangen alles meten etc etc Hal en SB marantz kunnen er meer over zeggen

Succes

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SB_Marantz

Hoi John,

Reeds contact met John.  :schater:
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

i2Paq

Citaat van: Jjohn op november 24, 2021, 20:31:13
Oei..... ik heb schijnbaar een misdrijf gepleegd.

Inderdaad.

Citeer

Stel gewoon een vraag.

In het verkeerde forumdeel, omdat je nog niet lang genoeg lid bent en het dus, schijnbaar, niet mag.

Maar het toch doen. Dat begin al goed.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Marvin

Zou me er niet druk om maken, hij heeft al bewezen geen spambot te zijn.

Vinyl_Fuchs

Ik hoop dat Marcel bovenstaande sarcastisch bedoelde.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

JohnWx

Citaat van: SB_Marantz op november 25, 2021, 13:06:36
Hoi John,

Reeds contact met John.  :schater:

He Mooie man  :-D Alles beetje oke
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Jjohn

Hallo Forum leden,

Heb een Mooie PM80 op de kop weten te tikken  :yes: en onze collega SB_Marantz gaat hem eens op de pijnbank leggen. HB

Groetjes Jjohn

Vinyl_Fuchs

Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

SB_Marantz

Dan krijg je zoiets. Exploded view [emoji23]

Verstuurd vanaf mijn POT-LX1 met Tapatalk

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Vinyl_Fuchs

Lijkt wel verrekte veel op een 3250b :-D
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.