Auteur Topic: Andere luidsprekers, of ......  (gelezen 931 keer)

Offline Maus

• Geen leven buiten Marantz
Re: Andere luidsprekers, of ......
« Reactie #45 Gepost op: mei 05, 2019, 22:39:33 »
Omdat ik het toch niet zo zie zitten om de kamer helemaal om te gooien, kasten komen dan gedeeltelijk voor het raam te staan, ga ik toch eens voor de gein "boekenplankspeakers" bestellen.
Kijken/horen of dit echt verschil maakt. Wordt het niets, kan ik ze gewoon weer terug sturen.
En anders toch maar weer naar beneden  :wink:

Ik ben heel benieuwd wat je gaat bestellen :) Hou rekening met vele uren inspeeltijd voordat ze goed loskomen, en zorg voor goede zware stands. Als je ze op je huidige speakers zet krijg je een leuk idee, maar zal die speaker altijd meerammelen.

Offline xander32

• Zou door Marantz gesponsord moeten worden
  • Not that serious!
« Reactie #46 Gepost op: mei 06, 2019, 06:49:12 »
Die degelijke stands betreffen ook een basisvoorwaarde voor monitoren om hun potentieel aan te kunnen spreken. Daarnaast dienen de drivers van de speakers, m.n. de tweeters op oorhoogte te komen staan. Daar spelen de stands ook een rol in.

Ik ben heel benieuwd wat je gaat bestellen :) Hou rekening met vele uren inspeeltijd voordat ze goed loskomen, en zorg voor goede zware stands. Als je ze op je huidige speakers zet krijg je een leuk idee, maar zal die speaker altijd meerammelen.

:gp:
Tannoy Kensington SE  ||  Marantz PM11 s3  ||  Marantz NA11 s1
B&W P9 Signature  ||  Marantz HD-DAC1  ||  Bluesound Node 2

Offline CBdicX

• Marantzofiel!
  • Bad sound kills good music
« Reactie #47 Gepost op: mei 13, 2019, 07:13:23 »
Ben je al wat verder gekomen Marcel ?
Marantz PM KI Ruby - NA11S1 - 2x Kef R11 - 65 inch LG OLED 4K - Zappiti 4K Mediaplayer - crappy Ziggo Horizon box :-(

Offline LeCram

• Droomt Marantz
  • non-audiofiel
« Reactie #48 Gepost op: mei 15, 2019, 21:15:12 »
Naast de eerder genoemde kamer zit nog een kleine kamer van ong. 3 x 3,60 m.
In deze kamer stonden aan beiden zijden kledingkasten. Deze kasten hebben wij nu naar de eerder genoemde kamer geplaatst en de kleine kamer is nu helemaal leeg.
Deze kan ik nu helemaal gaan gebruiken als luisterkamer  :yes:
Als het goed is komt morgen de nieuwe vloerbedekking en kan ik gaan beginnen met het installeren van de installatie.
Mocht het nodig zijn, kan ik deze kamer dan nog akoestisch aanpassen.
Zodra e.e.a. staat, horen jullie weer van mij.
Rotel RC-1570 | Rotel RB-1552 MKII | Marantz UD5007 | Sonos connect | Canton Vento 890DC | LG 47LM660S | UPC-Horizon | QNAP TS-251A