Weliswaar een iets ouder topic, maar toch
Op dit moment heb ik de DV7001 en de Humax iHR 5050-c voor beeld rechtstreeks aangesloten op de Panasonic TX-46G10 en voor geluid rechtstreeks aangesloten op de SR8002. Als 't even meezit, krijg ik binnenkort een Panasonic br-speler, die ik eigenlijk ook wil gaan gebruiken...
E.a. zal dan voor beeld worden aangesloten op de volgende manier:
DV7001 > HDMI > SR8002
Humax > HDMI > SR8002
BR-speler > HMDI > SR8002
SR8002 > plasmascherm
Dit betreft dus alleen het doorgeven van beeld. De audio gaat met aparte bekabeling naar de SR8002. Genoemde instellingen in eerdere posts lijken mij vanzelfsprekend, dus dat zal het probleem niet zijn.
Vraagje: kan ik nog steeds bijvoorbeeld naar de radio luisteren, terwijl ik via de decoder naar een programma kijk?
Overigens heb ik ooit begrepen dat het "beter" is om alles rechtstreeks aan te sluiten zonder dat er een component in het signaal is.... alleen heb ik straks 3 beeldweergevers en wil niet ook aan de zijkant van het scherm nog een kabel zien....dus dacht ik alles qua beeld
(ook) via de SR te laten lopen.... Dit heeft toch geen "negatieve" invloed op de beeldkwaliteit? Het geluid zal sowieso apart worden aangesloten op de SR.