Stereoversterker met digitale ingang of...?

Gestart door JW, december 18, 2012, 23:43:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

JW

Citaat van: Barre72 op december 20, 2012, 21:26:41
Heb de Rotel bij Hificorner in Antwerpen zien staan  :-D

Is me net iets te ver weg :wink:

JW

Vandaag de 1501 weer opgehaald hello

Sub-voeding hersteld, 1x IC + 1x E vervangen en software update uitgevoerd.

Meteen even nagevraagd vanwege de Rotel, deze kunnen ze bestellen en krijg nog een redelijke prijs voor de 1501 wat de Rotel weer aantrekkelijker maakt.

Nog eventjes een nachtje over slapen :roll:

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JW

Idd John, eerst nog maar weer even aan de 1501.

Wil weer teveel dingen veranderen. Ben ook aan het kijken naar een compacte BR, iets van een Samsung ES5000/6000 of toch een HD Dune (ook voor netwerl/mediaplayer). Keuzes, keuzes :roll:

Gentleman

Citaat van: harteman op december 19, 2012, 10:08:58
Ik heb om deze reden een SR5007 gekocht. Luister alleen stereo maar met name de connectiviteit heeft mij doen kiezen voor deze ipv een stereo versterker. BR en TV gewoon via HDMI, lekker simpel......

Groet,
Harteman

zonder het te veroordelen, maar puur oprechte vraag, wat is er lekker simpel aan de connectiviteit?
Met een stereoversterker kun je alle apparaten aan je tv aansluiten middels hdmi en vervolgens 1 tulp naar je versterker voor het geluid. klinkt ook simpel. Of bieden de hdmi aansluitingen op de versterker nog wat extra's?

harteman

Met de connectiviteit bedoelde ik ook de mogelijkheid om de SR in het netwerk op te nemen waardoor zowel streamen een fluitje van een cent wordt en de afstandsbediening overbodig is geworden......:-)

Groet,
Harteman

Gentleman

Citaat van: harteman op december 27, 2012, 21:47:22
Met de connectiviteit bedoelde ik ook de mogelijkheid om de SR in het netwerk op te nemen waardoor zowel streamen een fluitje van een cent wordt en de afstandsbediening overbodig is geworden......:-)

Groet,
Harteman

Dat is de overweging waard om geen dedicated stereoversterker te nemen?
betalen voor al die werkloze luidspreker aansluitingen

maar waarschijnlijk ben je met 1 afstandbediening klaar

harteman

Wat niet is kan nog komen........

Groet,
Harteman

JW

Citaat van: Gentleman op december 27, 2012, 22:18:21
Dat is de overweging waard om geen dedicated stereoversterker te nemen?
betalen voor al die werkloze luidspreker aansluitingen

maar waarschijnlijk ben je met 1 afstandbediening klaar

Lang leve Logitech Harmony.