Hallo,
Ik heb in eerste instantie inderdaad een nieuwe laser unit besteld met type nummer KSS-210A. Dat is ook het originele onderdeel wat in mijn PH-H500i zit. Dus ik snap niet hoe jij een ander partnummer in jouw speler hebt. Je kunt ook op mijn foto's zien dat ik zowel in het oude als nieuwe loopwerk hetzelfde partnummer heb zitten.
Omdat ik toch bezig was met het "reviseren" van de CD-speler heb ik achteraf toch maar gekozen om het complete loopwerk (waar ook al een nieuwe laser unit in zit) te bestellen.
Als er bij jou een KCP1H in zit wijkt dit waarschijnlijk ook af van de tekening in de service manual en vraag ik mij af wat er met jouw speler is gebeurt.
Ik heb dus niet met de stekertjes te maken gehad, behalve dan de verbindingen welke gemaakt diende te worden bij het plaatsen van het nieuwe loopwerk en dat werkt nu weer als een nieuwe speler.
Als je voor een nieuw loopwerk gaat, zou ik eerst even controleren welke steker aansluitingen je op de printboards hebt. Ik had 4 stekers welke op de printboards zaten, 2 vanaf de laser en 2 vanaf het loopwerk. Dit kun je ook op de foto's zien. Als dat overeenkomt, dan kun je gewoon het loopwerk bestellen.
IK hoor wel wat het wordt.
Groeten,
Marcel