Woon in een huurhuis, mag niet... Wel een "tempting" idee. Is het moeilijk, een nieuwe groep aanleggen? Wil het wel dan beperken, 1 groep voor de audio, maar moet dan allemaal nieuwe draden trekken. De aardedraad heb ik gewoon los langs de muur gelegd. Op deze groep zit enkel de rest van de kamer, dus niet de vaatwasser, de wasmachine etc. wel de koelkast en alle (LED) lampen. Ik heb hier geen spaarlampen.
De eindtrappen vreten niet zo heel veel stroom (class D, net als de sub), tenzij het HEEL HARD staat, maar dan heb ik een ander probleem vrees ik
. Juist bij gemiddelde volumes lijkt me de stoorinvloed het merkbaarst.
De PS Audio filters zijn juist gemaakt om zo in-line te gebruiken, en ze werken. De dubbele baluns in de UPS200 scheiden de 2 verschillende belastingen al: de schakelende voedingen leveren veel onbalans in de spanningsvoorziening op, en die is nu naast opgelost ook gescheiden van de de rest. De eindtrappen hebben allen gewoon dikke ringkernen. Hele dikke. Net als de UD9004, de AV voortrap en de MM eindtrap. De Linn heeft weliswaar een bepaald soort schakelende voeding, maar die schijnt zo goed te zijn (het is de Dynamik) dat-ie geen kwaad kan. De TV, SBT, Cisco en Apple TV en ook de koptelefoon hebben wel zo'n voeding of erger zo'n muurwrat
maar die hebben nu dus een eigen lijntje na de UPS200.
Ik heb trouwens het idee dat ook de veel betere, veel dikkere, Lapp stroomkabels met stevige stekkers een goed effect hebben. Muziek is losser, opener, vrijer. En dieper.