Hallo allemaal
Ik heb sinds kort ook een Philips 46PFL8007/12 televisie aangesloten op een Marantz nr1602 en heb tot nu toe geen problemen kunnen ontdekken, maar heb de televisie ook nog maar 3 dagen.
Alleen wat ik me afvraag is of ik alles goed aangesloten heb, en ik lees in het topic van BenK iets over Cec/Easylink en ARC.
Even hoe ik alles aangesloten heb.
De HDMI uitgang van de nr 1602 heb ik aangesloten op de HDMI Ingang van de televisie, mijn Blue-Ray speler van Marantz UD 5005 heb ik aangesloten op de BD uitgang van de nr 1602, en het kastje van UPC Horizon heb ik aangesloten op de SAT uitgang van de
nr1602.De blue-ray speler en het upc kastje heb ik ook aangesloten met een optische kabel voor het geluid.
Op mijn televisie heb ik 4 HDMI uitgangen, maar ik gebruik er maar 1, heb ik alles nu goed aangesloten of is het beter alle apparaten rechstreeks op mijn HDMI uitgangen van de televisie aan te sluiten.
En kan iemand mij ook op een eenvoudige manier uitleggen wat CEC/Easylink en ARC is, en wat hier de voordelen van zijn en hoe ik deze eventueel kan gebruiken.
Heb de hanleiding van de Marantz al diverse keren doorgelezen maar ik koom er eerlijk gezegd niet uit.
Ik hoop dat ik mijn vraag goed uitgelegd heb en dat er een Marantz fan mij kan uitleggen hoe ik zoveel mogelijk gebruik kan maken van de mogelijkheden van mijn Marantz nr 1602 waar ik wel super tevreden mee ben
Mvgr.
Bas