Sorry Bram, nogal bezig geweest de laatste dagen.
Eerst en vooral over de traagheid: daar bedoelde ik niet de PL versterkers mee maar de SF luidsprekres. Muzikaler dan de B&W's waar ik zo van houd maar echt een stuk trager.
Misschein nog even nadenken, en zeker goed luisteren voor je een paarm (dure) SF's koopt.
Jammer om th horen dat je drivers moet vervangen. Mijn P6 jes zijn nog zo goed als nieuw.
Ik wou ze verkopen maar sta nu net op het punt om een vintage Marantz of Sansui versterker te kopen (ben nog aan het onderhanedelen over de prijzen) en wil de P6jes daaraan koppelen van zodra ik mij een paar 804 Diamond koop (volgend jaar pas, heb wel wat cash maar ben ook geen miljonair).
Ik ga zeker graag op je aanbod om te komen luisteren in. Woonn jij in A'pen? Vanzelsprekend ben je dan ook welkom bij mij maar wees gewaarschuwd, je krigt zeker wat hoofdtelefoons te horen en je zult ze goed vinden en er geld aan spenderen. "Sorry for your wallet" zeggen wij dan op head-fi.org
Ik ga trouwens zaterdag of halfewg volgende week naar Viersen in Duitsland om die vintage versterker op te halen en daarna breng ik eens een bezoekje aan Stassen. Indien dit enigszins voor jou past kan ik op de terugwegweg wel eens langskomen maar als je liever what to je PO5s weer in orde zijn is dity vanzelfsprekend geen enkel probleem.
Groetjes beste Belg!
AHM.
PS: zit maar niet verlegen om een PMeke te sturen.