Terwijl ik vandaag de nieuwe CD bij Fritz ophaalde (Groove Into Bits Vol I, zie ander topic), kreeg ik even een voorproefje van de nieuwe 'Dynamic Experience Vol 2 - Breaking Silence'.
Ik vond de eerste editie al erg goed, maar de tweede editie wordt/is echt nog veel beter. Wederom, net als Vol 1, is deze CD het resultaat van een samenwerking tussen Music2 en STS-Digital en staat ook deze CD vol met totaal onverwachte muziek welke afwijkt van de vele bestaande Test CD's:
Level 42, Rammstein (Loss), Yello (Rhythm Divine...JRM
), Janis Ian (Breaking Silence...Whisper
), , Joe Satriani, James Blake (limit to your Love zoals je nog nooit eerder hebt gehoord) en anderen.
Met deze CD lijkt STS-Digital en Music2 een goed vervolg te hebben gecreëerd op de toch al flink dynamische Vol 1., met een nu nog meer gevarieerde muziekkeuze dan het vorige deel.
Spannende, mooie muziek, grote dynamiek en diepte en spectaculaire uitspattingen lijken de tendens te zijn van de 'Dynamic Experience Vol 2 - Breaking Silence'. De CD zal beschikbaar zijn rond dit voorjaar, de exacte datum is nog niet bekend maar kijk op
sts-digital.nl of
music2.nl.
Mijn complimenten voor Fritz en Marco voor weer een heerlijke CD