Citeerdan zou je toch ook meer/beter/strakker/gedefinieerder, of hoe je het dan ook wilt noemen, geluid uit je speakers moeten krijgen?!?!?
al wat je kunt verbeteren met meer (dubbel) vermogen is een onvervormd geluid bij hogere volumesCiteerik ga een 5.0 opstelling gebruiken, dus gebruik theoretisch max 5x50W, ipv de 7x50W die de unit kan leveren...
zie 1ste duiding mijnerzijds..
je kunt veel efficiënter je fronts gaan aanvullen met een actieve sub
da's leuker & zinvoller bi-ampen
[/quote]Dat bedoelde ik dus eigenlijk ook....wat strakker geluid op hoger volume.
Sub wilde ik nou juist vanaf.
Anywayzzz, heb de hele bende aangesloten zoals besproken, dus zonder sub en de fronts ge bi-amped.
Kan jullie vertellen dat ik blij verrast ben over het laag wat over de hele lijn geproduceerd wordt.
Voor muziek en concerten is het eigenlijk gewoon goed.
Denk wel dat ik wellicht in films sub-laag ga misssen, maar zover ben ik nog niet.
Zal loop week nog even de fronts rechtstreeks knopen en dan jullie het resultaat laten weten.
Wat me trouwens opviel met de NR tov de Onkyo die ik had is dat de surrounds ineens veel meer meedoen; heel apart wat een leven daar ineens inzit?!?!?
Nadeel van de NR vind ik dan weer day je bij de onkyo wat meer controle hebt over de presets, cq makkelijker van surround modes wisselt.
Als ik de NR input nu op auto zet, staat ie vaak in mijn beleving net op de verkeerde stand....dus bijv input auto is stereo, terwijl ik 'm dan liever op bijv neo6 zou hebben.
De onkyo bleef gewoon in de laatste stand hange....schnappie