de set van ikke30

Gestart door ikke30, december 14, 2011, 22:15:50

Vorige topic - Volgende topic

TurboMarco

Citaat van: cz79 op december 16, 2011, 05:24:14
Citaat van: ikke30 op december 15, 2011, 22:55:19
Citaat van: Marco op december 15, 2011, 00:26:38
Cool stuff  :yes: ,maar probeer eens de speakers dmv een paar tegels wat hoger te zetten zodat vooral de middentoon speakers boven de kast komen te zitten (5-10cm daarboven) en je zal een flinke verbetering ervaren .

:-Dmoet ik er een beton blok onder leggen dan? :schater:
nee vindt het prima zo hello

Een paar Soundcare Superspikes zouden ook voor de verhoging kunnen zorgen
:yes: met daaronder een tegel of iets dergelijks ,dat heb ik toen bij mij gedaan vanwege de kast vergelijkbaar met die van de TS zodat het afstraal gedrag vd speaker toch wel aanzienlijk verbetert ,uiteraard is de speakers een stuk naar voren halen de beste optie maar ik heb het vermoeden dat de TS dat niet voor elkaar krijgt ivm de WAF .
Rotel RAP 1580mk2, Argon Stream2, Panasonic DP-UB9004 , Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, D9, D7 Behringer A800, subs: REL T9X, Beyma-Dayton-Hypex 2x12 , Velocity-Seas-Hypex 8+10

5.1.4

LG77C4

cz79

Je kunt ze ook gewoon naar voren halen als je serieus gaat luisteren en dan weer terugzetten als je gereed bent, dat doe ik momenteel ook.

Marvin

Inderdaad, zelfde probleem als bij een vriend van me.
Krijg het er maar niet doorheen dat ze hoger en verder naar voren komen te staan.
Je probeerd het soms met hele kleine stapjes, maar hij (zij) heeft me telkens weer door.  :-D

Steeds blijven schuiven als ik ga luisteren zou ik overigens ook niet doen.

cz79

Kost me 20 seconden werk en een hele hoop meer luisterplezier

Marvin

Ik vind het ook niet erg dat jij dat doet.  :wink:

cz79

Oh gelukkig maar anders had ik er meteen mee opgehouden :angel:

Marvin

Ja dat weet ik, vandaar dat ik het je even meegeef dat ik dat helemaal niet erg vind.  clown1

Maar bij mij staan ze ruim boven de kast en voor het scherm, komt de ruimtelijkheid en plaatsing ontzettend ten goede.

ikke30

idd geen optie het steeds verschuiven
of moet er wieltjes onder zetten :-)

vrouw des huizes geeft er helemaal niks om audio/muziek :|

maar als de baas van huis is  HB
Marantz pm-15s2 LE(mijn LE)*Marantz na-7004*Marantz cd-6003*B&W 683s2*W&M Black Magic*van den hul The Name*W&M NF6-G*via-blue kabel managment

ikke30

Citaat van: Marantz 81 op december 16, 2011, 00:30:25
Die SA11S1 is wel een bijzonder mooi apparaat  :yes:

Maar tevreden zijn met wat je hebt nog mooier  pompom

idd wijze woorden
ben zeer tevreden
miss nog een beetje spelen met kabeltjes
Marantz pm-15s2 LE(mijn LE)*Marantz na-7004*Marantz cd-6003*B&W 683s2*W&M Black Magic*van den hul The Name*W&M NF6-G*via-blue kabel managment

ikke30

iemand hier nog ervaring met een vdh the surf?

staat op mp een mooie :roll:

cz79

Citaat van: ikke30 op december 16, 2011, 20:32:14
idd geen optie het steeds verschuiven
of moet er wieltjes onder zetten :-)

vrouw des huizes geeft er helemaal niks om audio/muziek :|

maar als de baas van huis is  HB

Heb je vloerbedekking dan vanwege die wieltjes? Ik heb laminaar en onder mijn luidsprekers staat een granieten tegel en daaronder weer rubbers  en daar weer onder vilt zodat schuiven een fluitje van een cent is, ik heb de speakerlocatie gemarkeerd zodat ze altijd exact hetzelfde staan.

ikke30

heb geen vloerbedekking
tegels 8-)

vindt het toch nu wel lekker klinken
zojuist stond john mayer nog voor me te spelen HB
en moet zeggen dat die gozer aardig gitaar speelt :-D

Marvin

Weet niet waar je woont, maar dat heeft hij dan wel snel gedaan zeg.....

Hij stond net nog hier te spelen.... :angel:

ikke30

ja die john  notworthy

hulde aan de man
snel op zn gitaar maar ook snel met vervoer
nijm btw

Marantz 81

Citaat van: ikke30 op december 16, 2011, 20:35:33
iemand hier nog ervaring met een vdh the surf?

staat op mp een mooie :roll:

Ik had eerst een VDH the name ,daarna een interlink vergelijk bij mij gedaan met diverse interlinks tijdens een luister bezoek met 2 andere forum leden

En daarbij kwam de VDH the waterfall hybrid er als beste uit het verschil wat echt heel groot  :-o :?  pompom over gehele tonen gebied en met name met stemmen ,deze kost nieuw 180 euro

de geteste interlinks waren tussen 60 en 1000 euro  byebye