Citaat van: sjoek op april 29, 2016, 22:25:27
hier ook liever de lp
Dank u Sjoek!
Citaat van: xander32 op april 30, 2016, 07:44:52
Owja, onze vinylvrienden noemen steevast die gehele fysieke procedure (de opslag van de content en het komen tot een luistersessie) een wezenlijk onderdeel van de hobby .
Hoe je thuis geniet van muziek is je eigen zaak en daar heeft niemand anders last van, behalve de buren
Ik ben blij dat je enkele posts later toch het begrip er voor hebt
Ik heb al sinds 2001 digitale muziek op de PC. En ik heb het er mee gehad. Ik mis feeling met mijn muziek, mijn collectie. De namen van artiesten, albums en songs vervagen. Ik zie in mijn digitale collectie door de bomen het bos niet meer (ik ben massaal aan het wissen...)
Die fysieke schijf is een leuke oplossing, maar ik koop niet alles op vinyl, enkel waar ik echt op en top van geniet. De rest blijft digitaal. Ik heb trouwens -nog- geen handschoenen voor mijn vinyl
Citaat van: Rob46 op april 30, 2016, 10:02:49
Dat is je nu al (weer) gelukt Robert....... Respect voor de vinyl liefhebbers! Stiekem suggereer je een afkeer t.o.v. Vinyl, flinterdun, maar tussen de regels door .........flinterdun tussen het ventileren van een mening en afschuw
Het was een uitstervend ras, die platendraaiers, gelukkig heeft er zich de afgelopen jaren een positieve ontwikkeling afgespeeld; het zwarte goud wordt weer massaal gekocht. Prachtig! Ik ben blij dat er nog vinyl liefhebbers onder ons zijn, DAT geeft onder andere dit forum soms een boost.......