Citaat van: WimPeu op september 21, 2012, 09:15:30
Mooi rijtje Paul
Ik koop eigenlijk geen CD's meer. DL lekker. Als de industrie nu eindelijk eens met goede Flac's tegen betaling gaat komen ga ik weer kopen. Ergens begin ik te vermoeden dat het uiteindelijk allemaal mp3 gaat worden. Dus vanaf originele officiele release. Daar zit je dan met je dure set....
Ik dacht dat je een tijdje geleden weer was begonnen met CD-tjes te spinnen? Ik koop ze nog graag, ben een goede subsidiegever aan Plato in Groningen

. Wat ik interessant vind luister ik op Spotify, wat ik echt goed vind koop ik op CD en soms download ik wat

(een paar 100GB aan muziek ja...).
Welk formaat over 5-10 jaar de standaard is is idd nog volstrekt onduidelijk. MP3 is wel erg wijd verbreid, maar zolangzamerhand ook wel verouderd en er komen nieuwe formaten aan binnenkort. Het zal mij niet verbazen dat over 10 jaar de meeste muziek ook in een surroundmix opgenomen is, zou ik wel een mooie ontwikkeling vinden!
Als je de tijd hebt Wim, luister ff naar DeWolff IV. Als 'ie nog niet te dl-en is zet ik hem wel in FLAC op usenet of ergens anders. Fantastisch album waar je in kunt groeien.