beeld valt afentoe weg in ruis

Gestart door Cadfael, november 11, 2011, 13:05:25

Vorige topic - Volgende topic

Marvin

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marvin

Ik heb het niet gelezen, maar blijkbaar zou dit een sticky topic moeten zijn.

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68170.0

Cadfael

Jammer dat het niet werkt, maar ik moet ook zeggen dat ik het niet veel verschil zie geven.
Je zou zeggen dat het gewoon moet werken, maar misschien kan de sr dit gewoon niet goed doorgeven?

Maar welk apparaat gaat dan de fout in, slaat de sr op tilt?
SR6004, Davis Accoustics speakers, Phonar AS200/EdMa subwoofer, philips 46plf9704 Led tv, bdp8000 bluray, PS3, Wii.

Marvin

Gewoon uit laten en lekker een koud pilsje pakken.  :wink:

Cadfael

Citaat van: marvin op november 12, 2011, 15:56:42
Ik heb het niet gelezen, maar blijkbaar zou dit een sticky topic moeten zijn.

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68170.0

duidelijk verhaal zeg.

conclusie, deep colour heeft geen zin om aan te zetten omdat op de huidige bluray's toch niet meer dan 8bit kleuren zijn opgenomen dus kun je daar ook niet meer van maken.

Ik ben zelf eigenlijk toch al van hoe eenvoudiger hoe beter, dus zo min mogelijk extra bewerkingen, geeft alleen maar meer weerstand/vertraging in het geheel.
SR6004, Davis Accoustics speakers, Phonar AS200/EdMa subwoofer, philips 46plf9704 Led tv, bdp8000 bluray, PS3, Wii.

Cadfael

Nog even een update, ik zit dat in meerdere topics het wel tussen neus en lippen door genoemd is.

Ik speel nu al een tijd blurayfilms af met de deep color optie uit en heb geen problemen meer gehad.

Enige irritante is dat de speler mn instelling niet onthoud dus moet ik deze elke keer weer uitzetten als ik een film ga kijken.

afgelopen weekend een harry potter marathon gehouden zonder problemen, en dan staat de speler echt flink te draaien, 8 films in 44 uur tijd.