Ik ben gisteren geweest en ja Fritz was er ook en die heeft nog geprobeerd een 14e editie aan me te slijten
Ik ben er niet in getrapt maar heb wel een andere cd van hem gekocht........dus ik ben er toch weer ingetrapt.
Ik vond de X-fi show interessanter, ik had het idee dat bij de AV-NU beurs enkel de accountmanagers stonden met verhalen uit de folder dat hun spul 1000 Watt (wat???) heeft en mooier klonk dat alles in de wereld.
Bij de X-fi show had ik het idee dat er meer mensen waren die zelf ook nog in staat waren te luisteren ipv alleen maar mooie verhalen verkondigen.
Al met al weer een hoop moois gezien maar oko een hele hoop ontzettend mooie spullen (MBL, MA PLatinum etc) waar de demoruimte zo slech was ingericht dat het geluid gewoonweg niet goed tot uiting kwam.
Als je een ruimte hebt van ca 10x10m en je zet de luidsprekers 2m (omnidirectioneel MBL) uit elkaar en de luisterposities zijn 4m weg van de luidspreker dan krijg je al snel een vreemd geluidsbeeld (smal en weinig dynamisch). Veel ruimtes haddeen veel potentieel maar iets meer aandacht besteden aan de opstelling van de luidsprekers en apparatuur was imo geen loze tijdsbesteding geweest.
Er waren by the way ook genoeg demo's welke wel de moeite waren (crystal Cable, devialet, blumenhofer, Pink Faun, etc.)