vraag ivm blurayspeler

Gestart door bommelaar, oktober 05, 2011, 19:31:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bommelaar

Uit de kast halen is geen optie vrees ik, ik denk dan dat ik met kast en al op straat sta :)

Heb in de mediamarkt volgende spelers gezien:

Samsung bd-d5500xn, voor 185 euro


Pioneer bdp-140 voor 229 euro


In de mediamarkt verkochten ze de Marantz ook. De verkoper zei dat er geen verschil was tussen goede speler qua geluid en beeld. Enkel de naam laat je meer betalen...
Beide spelers zijn ook klaar voor 3D.

dmeerpa

Nu ik mijn nieuwe set heb mag mijn Pioneer BDP-51FD ook weg. Stuur mij anders maar een PM bij interesse.
Marantz Cinema 40, SACD 30n
Rotel RB-991
X-box Series X (KODI)
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround,
              SVS 4 x Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

Marantz 81

volgens mij opereert een UD5005 wel in een wat betere klasse ,prijs zegt niet alles over een product

maar dat je er ongv 550 euro ervoor moet betalen alleen voor de naam marantz zou zijn tenopzichte van de spelers die je aangaf zou zitten ,is gewoon onzin lolliestokpraat  byebye

bommelaar

Heb het uit mijn hoofd proberen zetten, maar helaas :)
Het blijft toch kriebelen om de Ud5005 te kopen.
Heb hem nieuw gevonden voor 475 euro. In de mediamarkt hier staat hij aan 599. Serieuze winstmarge :)

lo

Waar heb je hem gevonden voor 475?
Ik weet niet in welke regio je ergens zit maar heb je correct in Rotterdam nog gevraagd naar prijzen? Hebben regelmatig hele mooie aanbiedingen. Er is ook nog H&C audio in Oostrum, geven behoorlijke kortingen.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

dmeerpa

Citaat van: 211 op oktober 06, 2011, 20:18:48
I heb zelf een UD7006 Bluray speler en moet helaas toegeven dat DVD daar mooier op is dan op mijn dure Denon DVD speler...

Kan ik inmiddels ook beamen, man man wat een plaatje zet die speler neer bij DVD en natuurlijk ook blu-ray.
Marantz Cinema 40, SACD 30n
Rotel RB-991
X-box Series X (KODI)
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround,
              SVS 4 x Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

dmeerpa

Je kan ook altijd even kijken naar de HDi Dune HD Max. heb je niet alleen een CD, DVD en Blu-Ray speler maar ook een hele goeie mediaspeler die bijna alles eet  HB

En toch weer goedkoper dan de UD5005.
Marantz Cinema 40, SACD 30n
Rotel RB-991
X-box Series X (KODI)
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround,
              SVS 4 x Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

bommelaar

Bedankt voor de tip over de HDi Dune HD Max. ga ik eens beginnen opzoeken.
De 475 was de prijs van 2 maand geleden bij H&C. Heb daar trouwens ook mij Sr gekocht. En zeer tevreden van!

bommelaar

http://www.dune-hd.nl/nl/producten/76-dune-hd-max-msrp-479-.html

Ben dit eens beginnen bekijken. Kan inderdaad vanalles spelen (meer dan mijn mediacenter), helaas zit er nog geen echte harde schijf in. Die moet ik dus zelf nog erbij kopen.

Voordeel zou wel zijn, dat ik die dan ook als NAS kan gaan gebruiken.

Mss iets om over na te denken!

dmeerpa

Citaat van: bommelaar op december 05, 2011, 21:47:47
http://www.dune-hd.nl/nl/producten/76-dune-hd-max-msrp-479-.html

Ben dit eens beginnen bekijken. Kan inderdaad vanalles spelen (meer dan mijn mediacenter), helaas zit er nog geen echte harde schijf in. Die moet ik dus zelf nog erbij kopen.

Voordeel zou wel zijn, dat ik die dan ook als NAS kan gaan gebruiken.

Mss iets om over na te denken!

Als je wat zoekt vind je die wel voor € 379,- en voor 100€ moet een 1Tb disc wel te vinden zijn.
Marantz Cinema 40, SACD 30n
Rotel RB-991
X-box Series X (KODI)
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround,
              SVS 4 x Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

JohnWx

Citaat van: bommelaar op december 05, 2011, 18:49:19
Heb het uit mijn hoofd proberen zetten, maar helaas :)
Het blijft toch kriebelen om de Ud5005 te kopen.
Heb hem nieuw gevonden voor 475 euro. In de mediamarkt hier staat hij aan 599. Serieuze winstmarge :)

Die willen hem de komende tijd niet verkopen ivm grote voorraad van de door jouw genoemde merken

En de bonus achteraf en de marketing bijdrage is bij merken als LG Samsung vele malen groter dan Marantz
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

bommelaar

Op het web eens beginnen zoeken. Een Dune HD max met een wifi en 1Tb aan geheugen zo zo'n 510 euro kosten.
Is de kwaliteit van de Dune (van het toestel) even goed als die van bv Marantz?
Ik veronderstel dat het beeld bij bv het afspelen van een bluray hetzelfde is als dat van Marantz?

Marvin

Die Dune is gewoon geweldig.

dmeerpa

Citaat van: bommelaar op december 07, 2011, 15:29:13
Op het web eens beginnen zoeken. Een Dune HD max met een wifi en 1Tb aan geheugen zo zo'n 510 euro kosten.
Is de kwaliteit van de Dune (van het toestel) even goed als die van bv Marantz?
Ik veronderstel dat het beeld bij bv het afspelen van een bluray hetzelfde is als dat van Marantz?

Zal ervan afhangen welke Marantz. Ik moet eerlijk zijn het beeld op mijn UD7006 is wel iets beter dan de Dune, Zowel voor DVD als BD. Maar de Dune is dan weer minstens evengoed en voor DVD beter dan mijn Pioneer BDP-51FD bluray speler. Afspelen van FLAC is heel goed, maar gebruik ik mijn SR7005 als Mediaspeler klinkt het daarop wel beter.
Maar het blijft een top apparaat. Wil je het beste beeld en geluid dan zal de UD5005 de beste keus zijn. Wil je ook een heel goede media speler erbij dan ga je blindelings voor de Dune want beeld en geluid blijven top. Je mag hier gerust komen kijken en vergelijken maar ik woon wel in België in Aalst nabij Brussel.
Marantz Cinema 40, SACD 30n
Rotel RB-991
X-box Series X (KODI)
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround,
              SVS 4 x Ultra Elevation, PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

QuattroNL

Volgens diverse mensen van ons grote zusterforum zou de Oppo nóg beter zijn in BR afspelen dan de UD5005.
Hij kan echter maar in beperkte mate andere media streamen (mkv en flac moeten lukken maar meer ook niet).
Maarja....een Oppo begint bij ruim 600,-
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB