Nou OK dan, ik heb een aantal dempers onder mijn apparatuur (isocoin en vibrapod) als ik de makers/ verkopers ervan moet geloven dan zorgen ze voor een gigantische toename in dynamiek en diepte, wat schetst mijn verbazing...
dat doen ze echt niet (bij mij niet althans) wat ze wel doen is datgene waarvoor ze initieel gemaakt worden.....DEMPING, dus trilling wegnemen.
Cable elevators hetzelfde ik heb nog nooit verschil gehoord alleen heb ik verpakkingsmateriaal (polyurethaan net zoals ESD Cable isolators) gesneden zodat het achter mijn meubel past en daar liggen mijn kabels op, het maakt wederom (bij mij) absoluut geen verschil, maar het heeft me niets gekost en ligt niet in de weg. Als ik op deze manier kan tweaken dan is het zeker leuk om te proberen maar van de meeste tweaks heb ik weinig tot helemaal geen verschil gemerkt.
PS Het harde schuim waarin bijv netwerkswitches verpakt worden is gewoon polyurethaanschuim, daaar kun je prima een stuk of 10 isolators/elevators uit snijden en dat kost je hooguit een 15 minuten werk in plaats van 100 euro.